Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '21

 
Kategori
Futbol
 

10 Numara Derbi

Dünyanın en güzel şehrinde…

Dünyanın en güzel manzarasında…

Dünyanın en güzel stadında oynanan Beşiktaş – Trabzon mücadelesi her anlamda gözümüzün pasını sildi diyebiliriz. Eşine ender rastlanan türde, ilk faul düdüğünün 26. dakikada duyulduğu karşılaşmada, oyuncular adeta “biz sahaya futbol oynamak için çıktık” der gibiydiler.

Bir Beşiktaş taraftarı olarak maçı kaybetmiş olmanın acısını yaşasam da sahada gösterilen mücadele ve futbol ziyafeti için iki tarafı da alkışlamak gerektiğini düşünüyorum.

Trabzonspor’ a bundan sonraki maçlarında başarılar dileyerek, Beşiktaş’ la ilgili dilimde tüy bitiren birkaç söz söylemek istiyorum.

10 numara eksiği:

Bununla ilgili defalarca yazdım, bir önceki yazımı da bu konuya ayırmıştım. Ancak Beşiktaş’ ı yönetenler benimle aynı fikirde değiller ki bu yönde yıllardır hiçbir olumlu adım atmıyorlar.

Beşiktaş’ ın 10 numara pozisyonunda oynayan / oynayabilecek oyuncuları kim?

 Mensah-Lajic-Oğuzhan-Hasic.

Ben şunu iddia ediyorum. Mensah-Lajic-Oğuzhan üçünü toplasan ne yazık ki Pelkas etmez.

Mevcut orta saha çok yavaş hareket ediyor. Savunma anlamında çok güçlü ve sert ama hücum anlamında hızlı düşünen, ince işçimiz yok. Sanki satranç oynuyoruz. Adım adım, yavaş yavaş.

Lajic ve Oğuzhan tutmuyor, bu oyuncularla ilgili bu inat nedir anlamıyorum. Piyasası varken üçe beşe bakmadan gönderin gitsin, iki taraf için de hayırlı olacaktır.

Mensah o bölgenin (10 numara) adamı değil; verimsiz, görmüyorlar. En azından o bölge için Hasic’ te ısrar edilmesi taraftarıyım.

Aboubakar ve Larin her maç en az 10 sefer aralara boş koşu gösteriyor ama ara pası atmaktan aciz 10 numaralarımız göremiyor. Ben ekranın başında cinnet geçirirken, saha kenarındaki “eski 10 numara” Sergen ve yönetimin ilgili kişileri halinden çok memnun olacaklar ki öylece seyrediyorlar.

Rakibimiz Fenerbahçe elinde Pelkas varken gidiyor Mesut Özil’ i getiriyor. Yetmiyor İrfan Can’ ı alıyor.

İddia ediyorum, üçünden biri bizde olsa (ah keşke Mesut Özil olsaydı) Beşiktaş açık ara şampiyon olurdu.

Biz hala stoper peşindeyiz J

Son söz Dorukhan için:

Dorukhan ve Rosier takımın pimi çekilmiş el bombaları. İkisi de her an kırmızı kart görebilir. İkisi de her an penaltı yaptırabilir. Özellikle Dorukhan bu konuda daha savruk. Nitekim dün akşam gereksiz bir kartla takımı 10 kişi bıraktı yenilgiye büyük katkısı oldu.

Yönetim henüz Dorukhan’ la bir anlaşma sağlayamadı. Dorukhan’ ın öncelikle şunu bilmesi lazım. Beşiktaş forması giymek her futbolcuya nasip olmaz. Kendisini milli takıma kadar taşıyan o forma olmuştur. Geçen sene de ligin büyük bir bölümünü sakat olarak geçirdiği düşünülürse imzayı atarak  bence Beşiktaş’ a borcunu ödemelidir. Formasının hakkını verenler zaten Beşiktaş’ tan hakettiğini alır. Beşiktaş’ tan para için gidenler hep pişman olmuş ve geri dönmenin yollarını aramıştır. 

 

 

 

 
Toplam blog
: 30
: 137
Kayıt tarihi
: 07.04.16
 
 

Şair, araştırmacı-yazar. 1980 İstanbul doğumlu. İ.Ü İşletme Fakültesi, Anadolu Üniversitesi Spor Yö..