Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

10 numara yıl

10 numara yıl
 

2009 yılında çok kanadım ama kendi iç yolculuğum adına geriye baktığımda faydalı bir yıl geçirmişim diye değerlendiriyorum. Sevgiliyi kaybediş sonrası kafama dank edenler, geç de olsa kendimle ilgili geliştirmem gereken yönler, beğenmesem de zırlasam da kendimle yüzleşmeler, ego ve ben savaşları, tomar tomar kitaplarla, filmlerle, dost sohbetleri ile "kendini değiştir Seyran" işareti dolu bir süreç 2009 benim için...

Size geçmişten ne kaldı ve gelecekten beklentileriniz neler bilemiyorum fakat ben, kendi adıma "yıkıldım yıkıldım ama inadımdan ayaktayım" diyorum. Gün itibarı ile yaşadıklarım, anladıklarım ve yaşayacaklarıma şükrediyorum.

Ammmaaaa, 2010 benim yılım olacak kardeşim çünkü ben 10 numara insanım! Böyle inanıyorum, sebeplerini aşağıda açıklıyorum.

Öncelikle 10 rakamını severim. Yalnız değildir. İki rakamdan oluşan bir çifttir. Her ne kadar 1'in yanında ona eşlik eden 0'ın fonksiyonu yok gibi görünse de aslında 1'in yanındaki 0, ne ona artıdır ne de eksidir. 1'i asla değiştirmeyecektir. ( Olduğu gibi sevmek diye buna diyoruz. ) 1 bana göre "ben"dir, 0 ise onun aynası yani ruh eşidir. Bu mantığa göre 11 daha iyi gitmez mi diyene yok ben 10'u (O'nu) seçtim, o kadar da izah ettim n'olucak desem yeterli midir? Velhasıl matematikten anlamam, rakama bile duygusal yaklaşırım, bu açıdan güzel bir bütün olduklarını kanısındayım.

Hem yıl itibarı ile yaşım 37 oluyor. ( Maşallah!) 3+7=10

10.07.1973 doğumluyum. Topla rakamların hepsini birbiri ile 10 ediyor. Kısacası pin kodum ve hayatın süprizi bu rakamda kitleniyor. Demek ki bu yıl benim yılım oluyor, adı gibi 10 numara yıl geliyor.

2010 yılına 10 dileğim var. ( Yuh! ) Ne yapayım? Açıkladığım sebepler nedeni ile beklentim yüksek. Çekim yasası, ç.k.m yasası demişliğim çoktur fakat isteyenin bir yüzü kara, vermeyen solaryum şoparı!

Yeni yılda yenilere yer açmak ve sırf eskilerden kurtulmak için bile evin altını üstüne getirdim sayılır. Kendi iç temizliğimden sonra evime el attım ve hayatımdaki her şeyin enerjisini yeniledim. Şimdi sıra açtığım boşlukların doldurulmasına geldi ki onlar da dileklerimde saklı. Aşağıdakilerin haricinde çok da detay vermeyeceğim, boşuna heveslenmeyin.

Gidene, "dön, nasıl kiminle neredeysen dön, beni biraz sevdiysen dön"* diyorum. ( Karışmayın, ne istediğimi biliyorum, bir anlamı var ki istiyorum! )**

Aileme, dostlarıma ve sizlere önce sağlık, sonra iç huzuru diliyorum, gerisi kendiliğinden gelir diyorum.

Geçmişe teşekkür ediyor, 2010'u ve geleceğimi sevgiyle kucaklıyorum.

Tanrı'ya ve evrene bu yıl beni de bir görün, gördürün vallahi çok değiştim diyorum.

Not sepeti ( Yeni yıl sepeti gibi bir şey ) :

* Gökhan Türkmen'e "Büyük İnsan" adlı albümünden "Dön" adlı parça ile kalbime deyip, sözlerine hazırdan konmama sebep olduğu için teşekkür ediyorum.

** Yukarıda "karışma" dedim, hala söyleniyorsun diye tekrar hatırlatma yapıyorum.

*** Bizi bu yazı kesmedi, daha çok umuda ihityacımız var diyene, Çın, çın, çın başlıklı yazımı tavsiye ediyorum.

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..