Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '15

 
Kategori
Şiir
 

10. Şiir Kitabım "Vuslat'ın Dip Taraması" anısına...

10. Şiir Kitabım "Vuslat'ın Dip Taraması" anısına...
 

Çok şükürler olsun ALLAH'ım sana; Ve, nihayet 10.Şiir Kitabım da " Vuslat'ın Dip Taraması" adı altında  çıktı.

1968 yılının aralık ayında, Beyoğlu-Galatasaray Lisesi'nin karşı köşebaşında, ellerim cepte şöyle bir durup İstiklal Caddesi'ne bakmış ve istem dışı kelimeler; "Ya Beyoğlu be, Senin, için şiirler yazsam, 1 - 2 kitaplar çıkarsam. Ne olur? Herhalde hasta olurdum. Ya 10 tane Şiir Kitabı yayınlarsam herhalde kafayı yerdim" şeklinde ağzımdan dökülmüştü.

Bu gün 10.Şiir Kitabımı da yayınladım. Şükürler olsun ki kafayı yemedim. Ancak, Bugün Beyoğlu'nda o köşebaşında yine ellerim cebimde İstiklal Caddesi'ni seyretmeyi çok ama çok arzu ederdim. Olmadı. Kısmet değilmiş ne yapalım.  

Ancak  tek tesellim ki hepsine bedel bir durum arz ediyor:
Ömrümü Türk Dili ve Şiiri'ne Adamış ve bu alanda her üzerine düşen görevini en iyi şekilde yerine getirmenin sonsuz hazzını yudumlamaktayım.
Aramızdan Ayrılan Pera-Pals Şiir Etkinliklerinde Kasım-1997 den başlayan Edebi Büyüklerim ve de yaşayan Siz Şiir sever beni gönüllerinde yaşatan gönül dostlarımın da bana olan katkılarını asla ve kat-ı surette unutmam mümkün değildir.

Beni yetiştiren memleketim Şebinkarahisar-Alışar Köyü-Killik Mahallesi Çakmaklar (İmamlar ) Sülalesi'ne, Alışar İmamı Merhum Dedem Molla Mehmet Şükrü TOMBUL'a ve Rahmetli Nineme, Babam Rahmetli İmamların Ahmet TOMBUL'a, Annem Rahmetli Hacı Emine TOMBUL'a ve de Beni Ömrümün sonuna dek korkutan (nedenini bilemiyorum), Ben öldükten sonrada 5846 Sayılı Telif Hakları Yasası gereğince de şimdiye dek yayınladığım 10 Şiir Kitaplarımın bütün gelirlerini almaya hak kazanmış Torunum Ahmet Mete TOMBUL'a da teşekkür ve de şükran duygularımı arz etmeyi İnsanlık borcu bilirim..

İste kıssadan hisse:  Şair Dursun TOMBUL'un Ömrü,
Türk Dili ve Türk Şiiri'ne adanmıştır...

 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..