Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

10 Yıl Sonra Yeni Görmüş Gibi

Bu tür kimseleri anlatmak zor olacak, ben beceremezsem siz anlamaya çalışın.

Diyelim 10 yıl sonra gidiyorsun (ya da 10 yıl aradan sonra karşılaşıyorsun, kavuşuyorsun) daha dün görüşmüşüz ya da her gün görüşüyormuşuz gibi.

Laubali, yalancı bir oooo diye karşılayan, şaşırmayan aldırmayan…

Psikolojisi ya da kişiliği bozuk insanlar böyle olabilir… Seni önemsemiyor… Gitmesen de görmesen de olurmuş… Belki de geldiğine üzüldü…

Psikologlar ne diyor bilmiyorum, ben bu tür bir kişiliği anlayamıyorum.

Bir de çok yakınınız olabiliyor biliyor musunuz? Hani 10 yıl görmemişsin, aranda sorun da yok. Bir nedene bağlı olarak anlaşılır da ortada neden de yoksa…

Ben böyle kişilere rastladım, zoraki ayıp olmasın diye karşılıyor sizi. Canınız ciğeriniz belki kardeşiniz. 10 yıl elde olmayan bir nedenle görmemişsin. Daha dün görmüş ve her gün görüşüyormuşuz gibi… Nasıl bir şey bu ya! Özlemek yok, nasılsın denir, merak edilir…

Böyle bir kişiliğin tıpta, psikolojide karşılığı yok!

Ve gördüğünüz gibi anlatamadım, bence sizler de nasıl bir kişilik olduğunu anlayamadınız. Ancak böyle biriyle karşılaştığınız zaman anlaşılır.

Normal konuşuyor, kitaptan okur gibi, duygu yok; tamamen yabancı, sizi tanıyor o kadar. Her şeyi biliyor, domuzluk var işin içinde. Siz de örneğin kardeşim diye koşa koşa gidiyorsunuz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..