Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

100 . ŞİİRİM : Bugün yalnızlıktır eşgâlim. . .

100 . ŞİİRİM : Bugün yalnızlıktır eşgâlim. . .
 

Bir kitap gibi yazdım seni Haziran'da,


100 .şiirimle sizlerin arasında olmaktan gurur duyuyorum. . .


Bölüm - 2

Bitmek üzere olan sigaramsın be güzelim,

Son nefes saydığım anlarımda.

Dertli bir ateş gibi,

İçin için sızlarsın yaz akşamlarında.

Bilir misin melekler de ağlar kollarımda,

AŞK diye diye. . .

Bir kitap gibi yazdım seni Haziran'da,

Takvimler hasret dolu istasyonları gösteriyordu.

Kucak dolusu satırlarla sana çıkardı sayfaları,

Buram buram okudum seni özlem çıkmazlarında. . .

Bugün yalnızlıktır eşgâlim,

Dert bende , veda sende.

Her kapı çalışında ; gizlenen sensizlik çıkardı karşıma,

Mevsimlerden AŞK ; aylardan YALNIZLIKTI. . .! ! !

Daldım yine uzak dualara,

Seni ümit ettim her bekleyişte.

Yollarıma kurumuş güller serildi,

Sen olmayınca bıraktım kendimi pervasız satırlara. . .

Gökhan Cenker

Bir yazar. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..