Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

100. Blog ve Blog dostları

100. Blog ve Blog dostları
 

Geçen hafta dikkatimi çekti 90'lı blogları bitirmekte olduğum. Sanki sessiz bir gelenek olmuşçasına 100. blog yazılınca MB ailesine duyuruluyor. Kimileri tepki gösterse de doğrusu benim hoşuma gidiyor bu durum. Mutlu olunacak öyle az şey kalmış olmalı ki, 100. blog bile mutluluk kaynağı olabiliyor. Elbette ben de mutluyum DALYA diyeceğim için. Hele ki bu yılki onca koşmacamın arasında zaman ayırıp blog yazabilmek, benim için olağanüstü güzel bir durum.

Aslında köşemi ' Antalya ' yazıları yazmak için açmıştım. Zaman içinde anılarım daha ağır bastı. Zaten Antalya konusunda Antalyalı olmadığı halde çok güzel ve çok duyarlı yazılar yazan Nihat Yıldız arkadaşımız var. Benim söylemek istediğim her şeyi benden daha iyi anlatıyor gerçekten. Buradan kendisini kutluyorum.

İnsan en iyi bildiği şeyi yazmalı diye düşünüyorum. Bu durumda da ekonomi, siyaset yazmam abes olurdu. Haddimi bilerek bu konulara değinmekten kaçınıyorum.

MB ailesine katılmamı sağlayan değerli arkadaşım, Klasik müzik konusunda sanat elçisi sıfatını hakeden H.Hüseyin Dulun'a da bir teşekkür borcum var. Burada çok değerli dostlar buldumsa, onun sayesindedir.

Zaman buldukça - özellikle akşamları - yazılarınızı okuyorum. Hepiniz değerlisiniz benim için. Elbette bütün MB yazarlarının yazılarını okumam mümkün değil. Zaman içinde bazı yazar arkadaşlarımız vazgeçilmezimiz oluyor. 4000 üyenin aşıldığı bir ortamda böyle bir durum ister istemez gelişiyor. Bu demek değildir ki, diğer MB yazarları daha az değerli. Ama inanın, buraya üye olduğumdan beri kitap okuma hızım azaldı. Günlük okuma süremi buraya yönlendirdiğim için tabii.

İlk olarak değerli büyüğüm Ünal Şöhret Dirlik ağabeyi anacağım. Onun derya gibi bir insan olduğunu anlamanız için, bir hafta yazılarını okumanız yetecektir.

Sonra Haluk Seki...Bozkırdaki güzel yürekli çocukla tanıdım onu ve yazılarının tiryakisi oldum. Yazılarıyla pozitif enerji yayıyor ekrandan bile.

seringel ( Okan Ünver )...Sürekli okuduğunuz zaman kendinizi Antalya'nın Yat Limanı'nda, ya da Kaleiçi'nde bulabilirsiniz. Okan öyle bir yazıyor ki, bazen onun arkadaşının benim de arkadaşım olduğunu sanıyorum. Onun gibi bir genci tanımak, gelecek için umutlarımı yeşertiyor.

Ve Cafer Demirtaş...Şiirlerine her bakışta neden bu kadar az okunduğuna hayıflanıyorum. Özellikle şu şiirini mutlaka, ama mutlaka okumanızı istiyorum.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=122855

Ali Gülcü, Mehmet Sağlam, Ersin Kaboğlu, Sevgi Ağacı, hazan da güzeldir, yalınayakbaşıkabak ve diğerleri...

Kadın üyelerden ise gül yaprağı arkadaşım Şerife Mutlu tabiî ki.

Sonra, hayranlık ve takdirle okuduğum yazılarıyla Kırmızı Şapkasız Kız, sevgideğer zelinartug.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=152343

Yılbaşında portakallı kereviz tarifini yaptığım sevgili Güher, harika çorbasını eşim hastayken pişirdiğim sevimli Alyoşa, içindeki çocuğu büyütmeyen, yazılarında kendimi bulduğum değerli Melek Çoruh, sevdiğinin gözlerini verimli üzüm bağlarına benzeten güzel yürekli Eymil, ütopik, Beran Uzer ve diğerleri...

İyi ki buradayım ve sizleri tanıdım. Göremediğim gözlerinizin içine bakıp gülümsemek ve teşekkür etmek isterdim, yazılarınızla kişiliğime eklediğiniz değerler için.

 
Toplam blog
: 261
: 2212
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

1954 Antalya doğumlu ve Antalyalı'yım. Ülkemin ve özellikle bu şehrin sevdalısıyım. Sanatın pek çok ..