Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Haber
 

100. bloğum Gazze halkına

100. bloğum Gazze halkına
 

Net'ten


İsrail’in son harekâtının başladığı günden bu yana öldürülen sivil halkın anısına.

Dün Hamas’ın ateş açtığını gerekçe göstererek bir okula saldıran ve onlarca çocuğun ölümüne sebep olan, faşizme altı milyon kurban veren İsrail yönetimini, susan, seyirci kalan Avrupa’yı ve sivil halkı kendine siper eden (terörist) zihniyeti şiddetle kınıyorum.

Alman (Avrupa) haberleri İsrail’in saldırısını ana bültenlerinde sadece 20 saniye içerisinde geçiştiriyor!!!
550 cana değer mi?

*Tam program cinnet

Bir köşesinde dünyanın kızım
Demokrasi için dediler
Ve bastılar düğmelere

Karamelekleri sermayenin
Karabasan gibi çöktüler hayâllerin üstüne
Çocuklar
Yaşlılar
Süpürge saçları başında
Başları gövdelerinden uzakta
Beyaz gözlü ölü kadınlar

Hep aynı terane
Hep aynı bahane

Tam program savaş gülüm
Başladı ve bitiyor
Açlık
Susuzluk
Pislik ve sefalet
Senin yaşında parçalanmış çocuklar
Tam bir rezalet

Kan gövdeyi götürüyor
Bağdatı barut kokusu sarmış
Sarayevo'yu ve Serebnica'yı
Kigali'yi ve Asmara'yı
Kandahar'ı ve Gaza'yı barut kokusu sarmış
Genizleri pıhtılanmış kan tadı
Zihinleri ağıt sesleri
Ve sağ kalanların paranoyak takipçisi
Siren geceleri

Hiçbir ruhsal tedavinin fayda etmeyeceği
Kafası bozuk silahşörler
Yetimler
Öksüzler
Tekerlekli sandalyeler
Ve acıdan yırtılan gırtlaklar
İşkence bağırışları
Kayıp feryadları
Utanç çığlıkları
Gözyaşları ve deli kahkahaları

Tam program cinnet gülüm
Çıldırtan düşünceler
Koruyamamak senin gibisini
Beşiğinin üstüne mi düştü şarapnel
Yaşıyormusun daha
"İnşallah acı çekmeden ölmüşsündür gülüm" düşünceleri

Düşünceler...

Döşekdeki gelinin düşünceleri
Utanç
Lanet
Cinnet
Matem...

Vurdum duymaz medeniyet

Hep aynı terane
Hep aynı bahane

Filistin/Gazze
Ruanda
Eritrea
Etiyopya
Nahçivan
Bosna
Irak
Afganistan
Lübnan
Ve sıradakiler

Okan Tınmaz / Berlin / 09.04.2003

*Bu şiirimi daha evvel MB’de yayınlamıştım. Şu anda Gazze’de olup bitenleri çok iyi anlattığını düşündüğüm için yeniden yayına veriyorum.

İsrail'in katliam serilerinden bir hatırlatma olsun.

Lübnan’da bir köyün yok olma öyküsü...

Cana’dan Hitler geçti...

Albay Reuren: “ İnsanlık adına bir trajediydi ama askeri açıdan yapılması gerekeniyaptım. Doğru olan buydu!”

Ve ekliyor Albay Reuren :

Üç yaşındaki çocuğun kollarının kopması stratejik açıdançok önemliydi! Askeri açıdan yapılması gerekeni yaptım!!!

Yetmişbeşindeki dede yaş ortalamasının üstüne çıkmıştı. Askerlerimizin ve halkımızın havasını solumasını izin veremezdim! Yaşamına son verdik! Doğru olan buydu!

Cana köyünün yaşamak gibi kötü niyetli halkının 102 canı başarılı bir operasyon sonucu alınmıştır. İnsanlık adına bir trajediydi ama askeri açıdan yapılması gerekeni yaptım. Doğru olan buydu!”

Silahlarımızın etkisini ve özel askeri timlerimizin eğitimini denemek açısından önemli bir operasyon yapılmış ve geçmiştir.

Susan dünya’ya katkılarından dolayı teşekkürler...

Albay Reuren: Faşizme altı milyon kurban vermiş İsrail Albay’ıdır

Cana: Golan tepelerinin hemen aşağısında bir Lübnan köyüdür

Ölenler: Köy halkı yarıdan fazlası çocuk, yaşlı ve kadındır

Not: Reuren'in tırnak işareti içinde söyledikleri 7 Mayıs 1996 tarihinde Albay Reuren’in gazetelere verdiği demeçtir!

08.05.1996 Okan Tınmaz.

Sevgili Editörlere not: Yazıda düzeltmek istediğim yerler vardı. Nedense (benden kaynaklanan teknik bir sorun herhalde) yine aynı hatarla yayına girmiş. Tekrar deniyorum. Fazla bekletmezseniz memnun olurum, zira toplamında bi hayli bekledi yazı. Teşekkürler.

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..