Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Mizah
 

100 kişiye sorduk 1 popüler cevap aldık…

100 kişiye sorduk 1 popüler cevap aldık…
 

Ben 8 Martı hafta şeklinde kutlamak istiyorum. Bir hafta kadınlarla uğraşacağım. Her yıl gazeteler bu tür günlerde ünlülere soru sorma alışkanlığını maalesef bırakamazlar. Bize de düşen dalga geçmektir. 

SABAH gazetesi, işi-gücü bırakmış ünlülere gitmiş sormuş: “Sizin idol kadınınız kimdir?” Diye… 

Direkt soruyla mı dalga geçsem yoksa cevaplara mı geçsem bilemedim. Ünlülerin “idol” undan bize ne… Bari enteresan ya da popüler bir cevap verseler gam yemeyeceğim. Ama nerdeee… 

Ünlülerin “idolu” yine bir ünlü tabii ki… Körler sağırlar birbirini ağırlar. Ama bir aile faciasından korkan ünlülerimiz de yok değil tabii… 

Cem Davran, Afife Jale demiş. Behsat Uygur, Aysel Gürel; Ali Poyrazoğlu, Yıldız Kenter demiş. İbrahim Toraman işi abartıp Türkan Şoray ve Fatma Girik demiş. Mikrofunu çekmeseler Filiz Akın’ı da ilave edecek görüntüsü veren bir cevap. Davut Güloğlu da aynı Toraman gibi bir cevap vermiş: Gülşen Bubikoğlu demiş… 

Serdar Ortaç, Semra Özal’ı, Fatih Ürek, Ajda Pekkan’ı…(Ben Fatih Ürek’in soyadını daha yeni yeni doğru söylemeye başladım. Bana hep “Yürek” gibi geliyordu.) 

Annesini idol görenler: Orhan Gencebay, Yüksel Aytuğ ve Rıdvan Dilmen… 

Eşini idol görenler: Tarık Akan ve Rüştü Reçber… 

Aile faciasından korkan ünlüler de var. Kaynana ile gelin arasında kalmak istemeyen erkeğin cevabı tabii ki, “Annem ve Eşim” 

Kimdir o cevabı verenler: Fatih Erkoç, Tan Sağtürk, Mustafa Sandal ve Okan Buruk… 

Bir insan, kızını nasıl idol görebilir? Kız, babayı ya da anneyi idol görebilir ama bir babanın kızını idol görmesi enteresan: Tamer Karadağlı… 

İşin fantezi boyutuna kaçan da var. Zaten Hıncal Uluç’ tan normal cevap beklemek doğru olmaz: “Zamanla değişiyor.” Ya bu İzmir pişmaniyesi mi ki zamanla değişsin. Bu işin zamanı ya da mekânı var mı? 

Süheyl Uygur, “Hemşireler” demiş… Toptan meslek olarak idol almış… 

Kısır günü gibi liste verenler de var. Kenan Işık ağabeyimiz, “Hz. Meryem, Afife Jale, Roza Lüksemburg, Kınar Hanım ve Halide Edip Adıvar” 

Hoşuma giden cevap ise Harun Kolçak’tan gelmiş: “İdol olarak gördüğüm kimse yok.” 

Tek popüler cevap veren ve benim de idolüm olmasa da favori cevabım Arda Turan’ dan gelmiş: ANGELINA JOLIE
Bence bu soru kadınlara sorulması lazımdı… Burada farklı cevaplar alabilirdik. “Kaynanam benim idolüm. Ben onun gibi bir kaynana olacağım.” Gibi bir cevap gelebilirdi mesela… “Benim idolüm Yahşi Cazibe’ deki Cazibe…” Yorum yok… 

“Ben Hülya Avşar’ ı idol olarak alıyorum. Hem çok cahil hem de çok zeki…” 

“Benim idolüm görümcem. Vallaha… Bi’ görseniz siz de görümcemi idol alırsınız.” 

Bize ne senin görümcenden diyemiyorsun… Kendi günleri… 


Mahir Temur 

 
Toplam blog
: 110
: 521
Kayıt tarihi
: 21.12.09
 
 

1979 Malatya doğumluyum... Evreni kendi gözlüğümden (0,50-0,75) görmeye çalışan bir yazarım... Dü..