Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '08

 
Kategori
Blog
 

100 yaşına bastım!

100 yaşına bastım!
 

Bugün bir baktım, 100. bloğumu yazıyorum. Aslen 17 yaşındayım ama Milliyet Blog'da her yazım benim için yeni bir tecrübe, yeni bir gelişim oldu. Yazılarımın altlarına yapılan yorumlar, beni daha da geliştirdi. İşte bu yüzden bugün 100 yaşındayım...

Gittim baktım, ilk yazımı 01.02.2007 tarihinde Fazıl Say hakkında yazmışım. İyi bir seçim olmuş çünkü Fazıl Say benim hayatımda önemli dönüm noktalarından biri. Bu günkü cesaretimi, özgüvenimi, Fazıl Say sayesinde, daha doğrusu menajeri Kadir Dursun sayesinde kazandım. Neyse bunlar ayrıntılar...

MB'de çok güzel günlerim geçti. Türk toplumunun küçükleri "insan" kategorisine sokmadığını düşünürsek, benim burada saygı görüp, adam yerine konulmam küçümsenecek bir şey değil. Yani, benden büyüklerin, benim fikirlerime değer verip, yazılarımı okumaları, hayatta belki de kolay kolay yaşanmayacak güzel duygulardan biri...

Bayağı şey yaşadım burada. Kavga ettiğim de oldu, dost edindiğim de oldu, beni kızı gibi görenler de oldu... Bütün bunlara rağmen, düşmandan çok, dost edindiğime inanıyorum burada. Herkese iyi veya kötü görüşleri için teşekkür ederim. Hepsi benim gelişimimin bir parçasıydı, hala da öyle.

MB üyelerinin hepsini çok seviyorum ama buradan birkaç kişiye özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum...

Ahmet Yılmaz, Harun Deniz, Tuğba, Pirmete, Akdenizli, Süleyman Ekim...

Bu kişiler beni bilir mi, sever mi bilemem ama benim hayatımda çok önemli yerleri var. Hiçbiriyle, yüz yüze tanışmadım ama yazılarıyla, yorumlarıyla, fikirleriyle benim hep önümü açtılar. Bana destek oldular. Sanılmasın ki diğer MB üyelerini onlardan ayırıyorum. Hayır! Herkesi çok seviyorum ve herkesinde gelişmem de büyük bir paya sahip olduğunu düşünüyorum.

Yazımı fazla uzatmayayım, sıkmayayım. Umarım bir 100 yıl daha sizlerle birlikte olurum =))))
 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..