Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

1001 dilek.com

1001 dilek.com
 

İnternette gezinmeyi, ya da günün tabiriyle sörf yapmayı seviyorum. Gerçi ona ayıracak o kadar zamanım yok ne yazık ki... Keşke olsa... Çünkü internet hakikaten öyle üç beş dakikada okunacak ve sonra dürülüp bükülecek bir gazete gibi değil.

Daldan dala, hiç olmayacak yerden ilginç bir siteye giriveriyorsunuz. Maalesef bu tür tuzaklar daha çok o malum siteler için kurulmuş ama, niyetiniz iyiyse karşınıza iyi şeyler de çıkıyor.

Dün tesadüfen böyle faydalı olduğunu düşündüğüm bir siteyle karşılaştım. Küçücük miktarlarla da iyilik yapmanın mümkün olduğunu ve mutsuz bir çocuğun sevincine ortak olunabildiğini gördüm ve sizlerle bunu paylaşmak istedim.

Deniz Feneri Derneği'ni biliyorsunuz. Sivil bir toplum örgütü olarak ihtiyaç sahiplerine yardımcı olan çok yararlı bir kurum. Yaptıkları çeşitli etkinlikler arasında çocuklarla ilgili bir acı gerçekle karşılaşmışlar ve buna bir çözüm üretmişler. İmkânsızlıkları yüzünden bazı fakir çocukların aslında çok da pahalı olmayan ufak tefek bazı eşyalarını hayırseverlerin ortaklaşa temin etmesi...

Amacı böyle özetlenebilecek bir site kurmuşlar.

Bundan sonrası için benim bir şey söylememe gerek yok sanırım. İlgilenenler siteye girdiklerinde her şeyi görecekler ve yapılacak şeyi kolayca anlayacaklar...

 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..