Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

101.blogum

Çok değil, birkaç ay oldu. Milliyet Blog dünyasına adım attığım. MB ailesinde bulunmak ve yazı yazmaktan büyük bir mutluluk ve onur duyuyorum.

Dün 100. Blog yazımı verdim yayına, yani dalya dedim. Ancak şiir olduğu için, ben de 101.blogumu bu konuya ayırmak istedim.

Tüm Milliyet Blog ailesine, saygıdeğer editörlerimize ve blogger arkadaşlarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

(Y)ürüdüm, elimde kalemim, dağarcığımda kelimelerim,

(Ü)midim daha da başarılı olabilmek,

(Z)ira seviyorum, okumayı, yazmayı ve okunmuş olmayı,

(B)log Dünyasında kendimi buldum ben,

(İ)ç dünyamı, hayallerimi ve düşlerimi paylaşmayı diledim,

(R)üyalarım gerçekleştiği için sonsuz mutluluk içerisindeyim.

Ayşen Arslangiray Kura 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..