Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

30 Ekim '11

 
Kategori
Özel Günler
 

11 sene oldu ben bu sevdaya düşeli

11 sene oldu ben bu sevdaya düşeli
 

HAYATIMIN İKİ ANLAMINDAN BİRİ


Yıllar nasıl da çabuk geçiyor. Evet tam 11 sene oldu ben bu aşka düşeli. Eğitim hayatımın tam ortasında beklenmedik haberle gelen sevda.

Severken Allahım olmayanlara da versin diye dua etttiren sevda.

Gece yatmadan annesine zorla süt içiren sevda.

Haftanın bir gününü anne günü yapıp annesine hiç iş yaptırmadan, yemek bulaşık dahil her işi kendi yapan sevda.

Gün batımındaki güzel manzaraya bakıp ' Bütün güzel şeyler seninle daha güzel' diyen sevda.

Yolda bulduğu kalp şeklindeki taşı getirip ' sevgi ile ilgili herşey bana seni hatırlatıyor ' diyen sevda.

Ben rahatsızlanınca sessizce mutfağa girip bana kahvaltı hazırlayan sevda.

Ben seviyorum diye parmakları acıyana kadar keman çalan sevda.

Her gece Atatürk ve şehitlerimize rahmet dileyen sevda.

Lunaparkta annesine gidemediği için ağlayan minik kızı teselli etmek için elinden geleni yapan sevda.

Alış veriş yaptığımız markette, biraz yaşlıca müşteriye ' isterseniz ben yardım ederim size' diyerek elindeki torbaları arabasına kadar taşımaya yardım eden aşk.

Duygusal, yardım sever, romantik, herşeyden önemlisi Atatürk ve vatan aşkını bilen sevda bu.

Güzel Allahım iyi ki vermiş seni bana.  Bu kadar tatlı, bu kadar akıllı  ve anlayışlı bir çocuk olduğun için çok mutluyum.

Canım bebeğim seni çok seviyorum. Nice güzel yıllara annem.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..