Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '18

 
Kategori
Anılar
 

11.04.2018 - Gönlümden Geçenler

11.04.2018 - Gönlümden Geçenler
 

14 Şubat doğumlu bir kova burcu :)


Uzun süredir blog yazmıyorum. Bu akşam tekrar bir blog kaleme almaya karar verdim. Yazmak benim için rahatlatıcı bir eylem. Bugüne kadar paylaşmadım ama ben takma isim kullanıyorum yazarken. Kendi ismimi kullansaydım, içimi bu kadar rahat dökemezdim. Zaten az tercih edilen bir ismim var, hemen kendini belli ederdi.

Çok fazla boş vaktim var akşamları. Sosyal medya ile zaman öldürüyorum. Televizyon izlemiyorum pek. Kitap okumuyorum. Eskiden daha çok okurdum. Bu yaz, bir atölyeye katıldım, birkaç öykü yazdım ama devamını getirmedim.

36 yaşındayım. Evlenecek düzgün birini bulamadım. Çalışıyorum. Çok şükür bir işim var. İş hayatının zorlukları var. Bir yandan hayat yoruyor. Gerçekten mutlu olan insan sayısı azdır. Kimsenin hayatı dört dörtlük değil.

Bir insanla sohbet ediyorsam, sohbetini sevdiğim için sohbet ederim. Aynı cümle içerisinde üç defa ‘sohbet’ kelimesini kullandım. Çıkar için değil sempati duyduğum insanlarla iletişim kurarım.

Zeki olduğumu söylerler ama çok da kurnaz biri değilimdir.

Youtube’da çıkan reklamlara uyuz oluyorum. Bir yandan müzik dinlemeye çalışıyorum, yazarken. Youtube’un ‘mix’ özelliği başarılı. Bir şarkı seçiyorsunuz, size benzer şarkıları sunuyor ve aralıksız çalıyor.

Yarın nasıl bir gün olacak acaba?

Sigarayı bırakıp, biraz da kilo versem iyi olacak. Gelecekte sağlık sorunları yaşamak istemiyorsam, şart. Biraz motivasyon şart. Hadi Rocky yapabilirsin :)


 

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..