Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

11.12.13 Bu tarihin tekrarı yok... Sanki diğerlerinin var mı ? Ama bu tarihin yok

11.12.13 Bu tarihin tekrarı yok... Sanki diğerlerinin var mı ? Ama bu tarihin yok
 

Bu tarihin ve saatin ve bu halimin tekrarı yok :)


Sabah soğuk hava şartlarına rağmen uyanmam gerektiği için uyandım ve işimin başına geçtim. Sonra kendi kendime her yere kar yağar bize soğuğu düşer dedim.

Gözüm bilgisayar ekranındaki tarihe ilişti 11.12.13 aaa ne güzel bir tarih dedim.

Geçen sene millet nikah günlerini, bebeklerinin doğum günlerini 12.12.12 'ye alıyordu. Ben de heveslenmiştim doğurmaya değil tabiki ama nasipten ötesi de olmuyor.

11.12.13 Tarihini kaçırmayım bari dedim düşündüm düşündüm sevdiklerime harika bir mesaj buldum. Teknolojiyi böyle anlarımda çok seviyorum. Mesajımı sizler için de yazıyorum.

Selam kaymaklı kadayıfım.

Nasılsın çikolatalı dondurmam ?

Seni çok özledim cevizli lokumum.

Öptüm seni kestane şekerim.

Kendine iyi bak karışık çerezim.

Oh be gene doymadım.... Günaydınım narçiçeğim...

Çok güzel tepkiler aldım bir kişi hariç. Sabah sabah tebessüm ettiriyor, hoşuna gidiyor doping gibi..

Arkadaşlarımdan biri mesajıma dönüş yaptı çok hoşuna gitmiş gülüşüyoruz bir tanesi zır zırr durmadan çağrı atıyor. Telefonu kapadım bu sefer mesaj geldi sen kimsin ?  Bana ballı kaymaklı mesaj atarsın ?

Alla alla dedim bu da kim ?

Akabinde telefonum çaldı adam bas bas bağrınıyor. Bana nasıl ballı kaymaklı mesaj atarsın. Ben size atmadım kardeşim seni de tanımıyorum yanlış olmuş dedim müsait olmadığımdan kapadım.

Aradan bir saat geçti aa bugün büyük gün bir de ben diyetisyen kontrolünde rejime başlıyorum. Söylemesem olmaz darılırsınız ama olsun söyleyim sekiz kilo vermem lazım zaten stresliyim de.

Neyse..

Baktım adamdan yine mesaj sen beni tanıyorsun... yazmış.

Hımmm tamam dedim artık arayım müsaitimde.

Nefes almadan başladım tabi dıdıdıdıdı

Açtım telefonu kardeşim sen kimsin dedim.

Tekrardan sen bana attığına göre beni tanıyorsun dedi.

Ben size atmadım, sizi de tanımıyorum tamam yanlış yazmışım telefon numarasını size gelmiş ama böyle de ters konuşulmaz ki.

Adamcağız ben konuştukça özür diliyor hanımefendi yanlış zamanda geldi mesajınız çok sinirliydim özür dilerim kusura bakmayın falan diyor ama ben duymazdan geliyorum.

Tersime denk geldi artık ya Allah ne verdiyse artık hem sizi nereden tanıyacağım hele ki siz gibi konuşanı beni rahtsız etmeyin dedim pat kapadım .

Böyle de oldu işte. Gülümse geç hesabı.

Sinir, stres, takıntı yok tebessüme devam bu tarih kaçmaz haydi şimdi ne yapıyoruz.

Pamuk eller der gibi pamuk parmaklar klavyeye mesaj hattıyla gülümsemeye..

Haydi sevdiklerimizle gülümsemeye ...

 

 

    

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..