Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '08

 
Kategori
Sağlık
 

112 Acil

112 Acil
 

112 Acil Servis Ambulansı


İstanbul 112 il Ambulans Servis Başhekimliği 99 ambulansı ile 87 ayrı istasyonda hastalarımıza hizmet vermeye çalışıyor. Acil istasyon adı altında hizmet veren birimlerden 6 tanesi Kadıköy ilçesinde bulunmaktadır…

Dün akşam saatlerinde komşumuz Nurettin ağabey rahatsızlandı. Uzun süredir tedavi görüyor. Acil bir durum olduğunda 112 acil servisinden Ambulans çağrılıyor. İstasyon merkeziyle evimizin arası yakındır. Ambulans bazen çok çabuk gelir, bazen gelmesi gecikir, dakikalarca bekler komşumuz ambulansın gelmesini…

Neyse ki dün akşam 112 acil servisten çağrılan ambulans, kısa bir süre içinde geldi. Ambulans şoförü, Doktor, Hemşire ve hastabakıcıdan oluşan dört kişilik acil servis ekibi, kapımızın önüne yanaşan arabadan inip, üçüncü kattaki komşumuzun evine girdiler, Muayeneyi yapan doktor hastamızın ambulansa taşınmasını söyleyip ambulansın yanına gitti. Hastabakıcıya sedyeyi getirmesini söylediğimde yüzüme aval aval bakarak ben hasta taşıyamam benim bel fıtığım var demez mi (yuh) bir zahmet sedyeyi getiriverdi Ambulansın bel fıtığı olan hastabakıcısı. Bizler Hastamızı ambulansa yerleştirip hastanenin yolunu tuttuk.

Beni düşündüren, Bel fıtığı rahatsızlığı olan bir hastabakıcıyı Ambulansta, üstelik 112 acil yardım servisinde görevlendirilmesi...Hastabakıcı Acil 112 ambulansında niçin vardır...

112 Acil yardım telefonunu ülkemizin neresinde olursanız olun ev, iş, cep ya da ankesörlü telefonlardan ücretsiz olarak arayabileceğiniz, acil sağlık sorunlarınıza ambulansla hizmet veren acil yardım telefon numarasıdır. Hatta kapalı cep telefonlarının pin kodunu girmenize bile gerek yoktur..

Sağlıklı günler diliyorum. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu yaşayınız…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..