Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '10

 
Kategori
Mizah
 

118 geyikleri

118 geyikleri
 

Ajan : Merhaba, uzun zamandır ele geçirip öldürmek istediğimiz ülkenizin istihbarat teşkilatının başkanını bağlar mısınız?


Operatör : Sizin adına görüşme yapmamı ister misiniz?


Ajan : Gerek yok. Siz cebini bağlayın, biz yerini tespit eder vururuz.


Operatör : Ayrılmayın bağlıyorum.

Terörist : Merhaba, nereyi istesem bağlayabiliyor musunuz?


Operatör : Evet efendim


Terörist : Elimde bir rehine var kurtulmak için bağırıp duruyor. Ağzını bağlar mısınız?


Operatör : Ayrılmayın, bağlıyorum.

Kanlı : Merhaba, bizim köyde kan davalımız vardı, İstanbul’a kaçtı bulamıyoruz. Bizi ona bağlar mısınız?


Operatör : Sizin için son duasını etmesini isteyelim mi?


Kanlı : Hayır, şahadetsiz gebertecez şerefsizi


Operatör : Ayrılmayın bağlıyorum

Dışlanmış : Hocam merhaba, yeni bir ortama girdim, herkes espri yaparken ben de ortama dâhil olmak için araya bir şeyler sokuşturdum ama konuyu bir yere bağlayamadım. Rezil olmak üzereyim, yardımcı olur musunuz?


Operatör : Ayrılmayın bağlıyorum.

Aşağılık : Dostum selam, mahallede dolandırdığım arkadaşlar var, benden paralarını istiyorlar. Bi bağlama çekip başımdan atmak istiyorum.


Operatör : Ayrılmayın bağlıyorum.

Çapkın : Merhaba, karımı dört kadınla birden aldatırken yakalandım. Nasıl bir bağlama çeksem de kurtulsam diyorum.


Operatör : Allah belanızı versin, bağlıyorum.

Kafir : Merhaba, ben binlerce insanı öldürmüş yüzlerce insanın hakkını yemiş süper bir kafirim. Cennetin kapısından içeri almıyorlar, güvenliğe takıldım. Bi bağlama çekip kapıdakileri kafalayabilir misiniz?


Operatör : Üzgünüz, bunu biz bile bağlayamayız. Ancak yakılmak yerine kazığa oturtulmanızı sağlayabilirim. Yetkiliyle sizin için görüşmemi ister misiniz?


Kafir : ?!! Teşekkürler… Sağolun ben biraz düşünüp öyle arayayım.

 
Toplam blog
: 352
: 2915
Kayıt tarihi
: 05.06.10
 
 

Jack Amca, düşünsel dünyasındaki gelişmeleri dışa vurmak niyetiyle başladığı yazı yazma sevdasına..