Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

12 Eylül anılarım!

O gece ihtilal olacağından haberim olmuştu. Mahallenin çöpçüsü sabah karargahın etrafındaki çöpleri toplarken gizli yazan bir evrak bulmuş çöp konteynerinde (konteyyerinde da olabilir!) . Bana haber verdi.

“Abi , önemli bir bulguya rastladım! Hilton’da buluşalım!”

“Yoksa ihtilal mi olacak Cevdet ?” Diye sordum!

“Yok Abi, asayiş berkemal! “ Dedi.

Gerçekten asayiş berkemaldi! Yollar yürümekle aşınmamıştı! Tüm tersaneler, fabrikalar tam kapasite çalışıyor, okullarda ikinci öğretim bile rahatlıkla yapılıyordu!

Hilton’da buluştuk.

“Neymiş o bulduğun önemli bulgu Cevdet? Diye sordum heyecanla!

“Bu gece ihtilal olacak Abi!”

“Hani asayiş berkemaldi?”

“Telefonlar dinleniyordu!”

“Berkemal değil yani! Kim yapacak ihtilali?”

“Emir komuta zinciri!”

“ Öyle bir birim var mı lan askeriyede? Ben de yedeksubaydım askerde ama duymamıştım!”

“Gizli birim bu Abi!”

“Evrakları çöpte dolaşıyor ama!”

“Allah şaşırtıyor işte Abi!”

“Hemen Beyefendiye haber verelim!”

Telefonla olmazdı. Yanına gitmeliydim!

“Ben Beyefendiyle görüşmeye gidiyorum Cevdet! Sen karargahın etrafında dolan! Bakarsın yeni evraklar bulursun!”

Özel kalem müdürünü aradım!

“Beyefendiyle görüşeceğim!”

“Ne konuda?”

“Çok önemli! Burada söyleyemem! Yerin kulağı var!”

“İhtilal mi olacak yoksa?”

“Asayiş berkemal! “

“Kiiim?”

“Berkemal!”

“Beyefendi tanıyor mu?”

“Amcanın oğlu dersin!”

Beyefendinin karşısındaydım.

“Efendim önemli bir istihbarat aldım! Bu gece..”

Sözümü kesti!

“İhtilal mi olacak Berkemal?”

Herhalde özel kalem müdürü öyle tanıtmış beni! Önemli değil!

“Evet efendim, gece sabaha karşı tam üçte!”

“Hep o saatte tuvalete giderim! Malum prostat! Sorun değil uyanık oluyorum!”

“ Efendim şaka yapmıyorum! Adamın prostatını keserler sonra! Birşeyler yapın!”

“Ne yapayım Berkemal? Biz kaderimize razı olmuş bir faniyiz yani! Şeriatin kestiği parmak acımaz!”

Şaşırmıştım! Koca Beyefendi neler söylüyordu.

Devamı var!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..