Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

12 eylüle son virajlar

12 eylüle son virajlar
 

özel çalışmam...


12 Eylül referandumunda Anayasa değişiklik paketi için görüşler açıklanmaya devam ediyor.

Türkiye özgürce konuşuyor…

Değişimler yavaş yavaş olur. Hemen olmasını bekleyemeyiz. Türkiye bugün çok büyük bir değişim içerisinde. Türkiye'de artık özgürce konuşulabiliyor.

Bizim gençlik yıllarımızdaki gibi değil ülkemiz.

Aydınların halkın tercihlerine karşı olması yerine güvenmek ve saygı duymak zorunda olduğunu bir dönemin işaretleri var.

Halkın devreye girmesinden korkulduğu dönemler bu şekilde sona erecek zannedersem.

Türkiye'de temel sorunlarının tartışıldığı bir dönemin ilk ışıkları bunlar.

Mesela eğitim sistemimiz, , sağlık sistemimiz… Bunları konuşacağız. Muhalefet ve iktidar bunlara yoğunlaşacak. ”Yok dinciler gelecek, yok Türkiye İran olacak” gibi vehimlere pirim verilmeyecek bundan sonra. Halkın devreye girmesinden krallar korkmayacaklar. Gerçekten bize ezberletilen yaşam bıktırdı. O nedenle Başbakanımıza hak veriyorum ve “evet” diyorum.

Erruğrul Özkök referandumda kullanacağı oyu “Benim oyum “Hıyar...” diye açıkladı.

İşte bu aydınların son demleri son zamanları

Çünkü kendimi vatandaş değil hıyar hissediyorum diyor.

En güzel örnek bu değil mi?

Hayırı yüksek yargıya el koyma girişimi olarak görüyor. Halkı beğenmiyor kendini hıyar yerine koyuyor.

Kabakla hıyar ... kavakla kabak...

Hiç olmasa milletle boy ölçüşmekten vazgeçerdi.

Ha milletle boy ölçüşen yazar ha kavakla boy ölçüşen kabak ne fark eder.

Çiçeklerinin döküldüğü zaman, yapraklarının solduğu zaman kabak olduğunu anlardı ve kavakla boy ölçmeye kalkmazdı.

12 eylül zannedersem kabakla kavağın boy ölçüştüğü bir zamandır.

Alevi Dedeleri hakim tayin edebiliyor idiyse cemaatler de etsin ne var?

Şaka bir yana hiç biri değil anayada çerçevesi çizilmiş kurumlarca seçilsin yargı mensupları

Aslında bu tartışmanın geldiği noktada çıkaracağı sonuç iktidar muhalefet oy oranlarına tavil olacaksa istemediğim durumlar yok değil.

Yanı Özkök misali aydınların zorlaması bu yola itti olayı. Yemeyince baktılar ki evetler çok fazla olacak şimdi çark ettiler ama içine de ettiler işin.

Şehrin imaz palnları değiştirip yutanlara mı oy vereceğim..

Yıktırdığı bınanın doğal gaz işini oğluna verene mi oy vereceğim

Gözlüğün sapını kulağına sokan ve eliyle temizleyene mi oy vereceğim.

Tövbe eteğfirullahhh!…

Böyle bir şey yok.

Olsa, vala da “evet” demem, billaha da “evet” demem.

Ben hırsızla, milletin malını şahsı çıkarına kullanla, makamını mazlumlara, doğru insanlara zulümde kulanla birlikte olamam.

O zaman ben de kendimi “hıyar” gibi hissederim.

Ama öyle bir durum yoktur.

TBMM, bu şerefli görevi de yerine getirebilirdi, olmadı, halka gittiler.

İyi mi oldu bilemiyorum ama “evet” diyorum yine de…

Ve gidip oyumu kullanacağım..

İyi iftarlar efendim.

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..