Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Haber
 

12 Yaşında ki kız çocuğuna tecavüz edeni ne yapmalı?

12 yaşındaki kız çocuğuna yapılan utanç verici bir tablodan bahsetmek istiyorum sizlere.

Evet yanlış duymadınız, 12 yaşında ki bir kız çocuğuna yapılan tecavüz!

Bunu yapanlar hakkında çok ağır şeyler söylemek istiyorum ama, etik olmayan sebelerden dolayı içimden sesli düşünüyorum!

60 kişi tarafından, 12 yaşında ki kız çocuğuna tecavüz eden kişilerden bahsediyorum!

12 yaşında ki bir kız çocuğuna tecavüz edenlerden bahsediyorum!

İdama karşı çıkan değerli blog arkadaşlarım işte bakın, Hak edeni idam edeceksin adlı yazımda dile getirmeye çalıştığım, okuduğumda içimi parçalayan bir konu bu!

Kim ne derse desin, adi suçluları idam edeceksin!

ANTALYA merkeze bağlı Varsak Beldesi'ndeki Jandarma Karakolu ekipleri, bir evden hırsızlık yapmaya çalışan kız çocukları 12 yaşındaki H.S. ile 15 yaşındaki Z.Y.'yi suçüstü yakalamış.

Karakola getirilen çocuklardan H.S.'nin verdiği ifade, korkunç bir gerçek ortaya çıkarmış.

Küçük kız, 1 yıl önce bir inşaat işçisinin tecavüzüne uğradığını, bu güne kadar 60 erkeğin kendisine tecavüz ettiğini söylemiş.

Jandarma, küçük kıza tecavüz eden 4 kişiyi yakalarken, diğerlerini yakalamak için de çalışma başlatmış!
Küçük kızlardan H.S., jandarma ekiplerinin “Neden hırsızlık yapıyorsun'' sorusuna, “Ben ilk kez hırsızlık yapıyorum'' yanıtını vermiş.

Küçük kız ayrıca 1 yıldır onlarca erkeğin kendisine tecavüz ettiğini ve karşılığında lunaparka götürüldüğünü ya da 10 YTL verildiğini söylemiş. Savcılık, H.S.'nin doktor kontrolünden geçirilmesini ve avukat huzurunda ifadesinin alınması istemiş!
H.S.'nin adli tabiplikte yapılan muayenesinde, kızlık zarının yırtık olduğu ve bakire olmadığı, zarın eski yırtık olduğuna dair rapor verilmiş.

Küçük kız avukatının yanında verdiği ifadede şunları kaydetmiş:“1 yıl önce soyadını bilmediğim Eyüp adlı bir amca bana tecavüz etti.

Sonra da arkadaşlarına söyledi, onlar da benimle ilişkiye girdi. 1 yıl boyunca tam 60 kişi bana tecavüz etti ve kimseye söylememem konusunda da tehdit ettiler.

Bana tecavüz edenlerden biri bana cep telefonu aldı.

Benim okuma yazmam olmadığı için bana tecavüz eden adamlar kendi telefon numaralarını benim telefonuma kayıt ediyor, sonra da beni sık, sık arayıp ‘şuraya gel, buraya gel’ diye çağırıp bana tecavüz ediyorlardı. Benimle ilişkiye girdikten sonra da bazen 10 YTL veriyorlardı.

Yaklaşık 6 aydır içki, sigara ve esrar içiyorum.

Esrar parası bulamadığım için de arkadaşımla birlikte hırsızlık yapmak için o eve girdik.''
Ah yavrum benim sadece sana tecavüz edenleri değil, seni bu dünyaya getirip bu hallere düşmene vesile olan aileni de asmak lazım!

Bu insanların Allah korkusu olsa, yapmazlar!

Allah hepimizi böyle kötülüklerden korusun!

Resim: www.amnesty.org.tr

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..