Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Blog
 

1200 oldum

Bu yazıyla birlikte 1200 oldum.

İlk günden bu yana blogda ne çok şey yaşandı ne çok şey bitti. Bazen de bitmeyen kavgalarımız oldu.

Az önce bir yazı okudum. ‘Beğenmiyorsan okuma!’ diyordu.

Güldüm tabii. Söze değil elbet… Söyleyen Sayın Yazarımın söylediği şeyi inanarak söylemesine…

Kendisiyle tamamen hemfikirim.

Burası blog sayfası ve parayla değil tık’la okunabilen bir sayfa. Beğenmeyen ya otursun kendisi daha iyisini yazsın ya da versin parasını istediği yazarlardan oluşan kokulu gazetesinden alsın.

Hani gazet/kitap kağıt kokar ya… Güzeldir o koku, severim… O kokuya tıkla sahip olamazsınız. Para vermeniz gerekir…

İçimizde bastıramadığımız tuhaf duygularımız var.

Her meslekten biri olabilirken özümüzde ısrarla öğretmen olmayı arzulamak gibi,

Herşeyin en doğrusunu öğretmeye çalışmak gibi,

Hep eleştirmek gibi,

TDK gibi…

Bir de hoşnutsuzluk çökmüş ki kanımıza… ruhumuza işlemiş. Hep şikayet hep şikayet…

Yine tuhaf bir his içindeyiz, sanki her okuduğumuz beğenmek zorundaymışız gibi. Okumuş olmak için okunabileceği fikrini aklımıza bile getirmiyoruz.

5 yılım bitti ve 1200. blog.

Çok farklı insanlar tanıdım, çok farklı yazılar okudum. Hayata dair, insana dair birçok şey öğrendim.

Bazı arkadaşlarla biraraya geldim, güzel vakit geçirdim.

Bazen güldüm, bazen hüzünlendim, bazen düşündüm…

Çok düşündüm… ‘Aramızdan Ayrılanlar’ kategorisini 60+ imzayla birlikte oluşturmuştuk... Sayfanın yenilenmesiyle birlikte bu kategori kaldırıldı. Bunu seyir defterine de yazmıştım ama 1 kişi bile fark edemedi yada tepki vermedi.

Bu konuyu hala derin derin düşünüyorum…

Beni sevenler de oldu sevmeyenler de… Bundan hiç rahatsız olmadım.

Demem o ki;

Ben yazmaya devam edeceğim. ..

Dip Not: 2000 oldum diye yanıltmışım sizi. Gelirken abaküs getirirseniz sevinirim.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..