Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

1221. yazım!

1221. yazımı blog kategorisine armağan ediyorum arkadaşlar!

İlginç bir rakam! Soldan sağa okursan aynı, sağdan sola okursan aynı!

Okumasan o ayrı!

Bu yazımı, insanımızın garip alışkanlıklarını eleştirmek için yazıyorum! Yoksa ona buna laf sokuşturmak derdinde değilim!

İki gündür, kestane renkli vernikli ahşap koruyucu arıyordum! Aramadığım yer kalmadı! Uykumdan fedakârlık ederek saat on otuzda uyandım bu sabah! Kahvaltı bile etmeden doğru Praktiker’e gittim! Orada kesin vardır diye düşünmüştüm! Her gittiğim nalburda bir tek aradığım yoktu!

Orada da yok!

Ulan bu millet niye hep açık meşe, koyu meşe ahşap koruyucu kullanır bilmem!

Açlık ve sinir tansiyonumu düşürdü! O an ölsem millet alay edecekti!

“Açlıktan ölmüş manyak! Varyemezlerden bu! Cebinde akrep vardır bu tiplerin! Kıyamazlar harcamaya! Şimdi kefeninde götürsün bakalım!”

Komşum akıl verdi!

“Git fabrikadan al yahu!”

“İki galon lazım! Vermezler!”

“Bulamadım dersin!”

Aklıma yattı!

Yollandım fabrikaya!

Yolda boya firmasının bayisini gördüm! Yoktur ama bir sorayım en iyisi dedim!

“Hemşerim, bana kestane renkli silikonlu vernikli ahşap koruyucu lazım! Var mı sizde?”

“Abi, patron depoya gitti! Arayayım sorayım! Ne kadar lazımdı?”

“İki galon!”

Sordu!

“Varmış Abi!”

“Ne zaman gelir?”

“Çıkıyormuş zaten! Alsın mı?”

“Alsın gelsin!”

Yarım saat bekledim, geldi!

Ne sevindim bilemezsiniz!

Ben böyle basit şeylerle mutlu olan bir tipimdir arkadaşlar! İki günün stresi birden yok oldu bende!

Eve geldiğimde saat iki buçuktu! Hemen komşum pideciden karışık pide siparişi verdim!

“ Eve gönderirsin pideyi!”

On dakika sonra pide geldi ama kola sıcacık! Ben kışın bile soğuk kola içerim, vatandaş bize sıcak kola göndermiş!

Böyle basit şeylere de kızan bir tabiatım vardır!

Gittim hemen!

“Yahu kardeşim; bunun üzerinde soğuk içiniz yazmıyor mu? Niye sıcak gönderdiniz?”

“Abi pidenin yanında ısınmıştır!”

“Niye bir poşete koydunuz o zaman?”

Uyduruyordu! Hiç de pidenin yanında ısınmışa benzemiyordu! Pidenin yanında ısınsa bir tarafı soğuk kalırdı çünkü! (kulağınıza küpe olsun!)

Ama karışık pidesi güzeldi!

Deyin ki yedin mi hepsini!

Üç dilimden fazla yedimse haram olsun! İş var ya önümde; kalktım hemen sofradan!

Salonu boyayacaktım!

Tüm seyir ve haberleşme cihazlarını fişten çektim! Ev bin dokuz yüz kırklı yıllara dönüştü!

Yarısı bitti sayılır! Oturma cihazlarını biten tarafa aktardım, bugün devam edeceğim nasipse!

1221 sayısı soldan sağa ve sağdan sola aynı okunuyor!

Okumasanız o ayrı!

Not: Aşağıdan yukarı da aynı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..