Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '17

 
Kategori
Etkinlikler / Festivaller
 

13. Kent ve Yaşam Ödülleri dağıtımı

13. Kent ve Yaşam Ödülleri dağıtımı
 

 “Küçük insanlar dengini,

Büyük insanlar kendini arar.”

           Yunus Emre

Ülkemiz genelinde başarılı çalışmalara imza atan Celal Toprak ile Mehmet Gözcü’nün organizesinde Cankurtaran Armada Otel’de Yeni Arayışlar Girişimi Platformu Derneği’nin (YAPDER) desteklediği Kent ve Yaşam ödülleri kapsamında bu yıl da “13.Kent ve Yaşam Ödülleri” sahiplerini buldu.

Aralarında bilim insanları da olan seçici kurulca belirlenen ödüller, bu alandaki en uzun soluklu etkinlik olarak değerlendirilmektedir.

Gazeteci Celal Toprak tarafından kanal ekonomi’de yayınlanan Kent ve Yaşam programı kapsamında verilen ödüller; Proje üretmiş kişi ve kurumları yüreklendirmek ve onurlandırmak amacı ile verilen geleneksel “Kent ve Yaşam ödülleri”, doğru iş yapmış kişi ve kurumların buluşma noktası haline gelmiş durumdadır. Ödül töreni ‘daha yaşanabilir kentler ve mutlu insanlar’ sloganı ile birleştirildi.

Ödüllerin dağıtımı aşağıda belirtilen dallarda belirtilen adlara verildi:

1-Sosyal Sorumluluk Ödülü: Papirus Kâğıt San. ve Tic. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Şerafettin Dinçer,

2-Yeni Kent Modeli Ödülü: Şile Belediye Başkanı Can Tabakoğlu, (Bir sonraki gün basında reklâmı hayli yapıldı.)  

3-Başarılı Yönetim Ödülü: SANKO Holding Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Konukoğlu, 

4-Güvenilir Ürüne Katkı Ödülü: İnvenura İcra Kurulu Başkanı Burak Karapınar,

5-Kentsel Dönüşüm Ödülü: Avcılar Belediye Başkanı Dr. Handan Toprak Benli,       

6-Mali Dönüşüm Ödülü: İstanbul Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası (İSMMMO) Yönetim Kurulu Başkanı Yücel Akdemir,   

7-İhracat Başarı Ödülü: İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Murat Akyüz,      

8-İnovasyon Ödülü: Ser Rezistans Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Evrenkaya,

9-İyilik Ödülü: VAKIFAY Derneği Genel Başkanı Tekin Küçükali,

10-Genç Girişimci Ödülü: Orge Elektrik Enerji CEO Nevhan Gündüz,

11-En Başarılı Yerel Yönetim Ödülü: Seferihisar Belediye Başkanı Tunç  Soyer,

12- Yardımlaşma Ödülü: Uluslararası Mavi Hilal İnsani Yardım ve Kalkınma Vakfı Başkan Vekili Muzaffer Baca,       

13-Eğitime Katkı Ödülü: Erbaşlar Şirketler Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Erbaş,

14-Girişim Ödülü: Moda ve Hazır Giyim Federasyonu Başkanı Hüseyin Öztürk,

15-Sosyal Sorumluluk Ödülü: İZEV Vakfı (İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim Ve Danışma Vakfı ) Sanat ve Biz” projesinin fikir sahibi İZEV gönüllüsü Hakan Kural ve İZEV Vakfı Genel Koordinatörü Merve Kılıç,

16-İletişim Ödülü: Görev Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Pamukoğlu,

17-En Başarılı Tarihsel Dönüşüm Ödülü: Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt…

Armada Otel’de gerçekleşen törenine siyaset, iş dünyası ve basından yoğun katılımın olduğu gözledi. Bu ikilinin düzenledikleri etkinliklere davetliler dışında duyanların da geldiği saptandı. Bunun sıkışma ve yer bulamama durumunu ortaya çıkardığı gözlendi. Oysa LCV yönetimiyle kesin sayı ve değerlendirme esas alınması çözüm olabilir.

Güleç yüzlü cana yıkın eğitimci Fen Bilimleri Eğitim Kurumlarının sahibi Nazmi Arıkan ile de söyleştik. Çevresine pozitif ışık dağıtan Sarıyer Belediyesi Teknik Başkan Yardımcısı Sevgi Atalay, Gazeteci Kenan Akın ve Eskişehir Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt gibi yüzlerle kısa söyleşimiz oldu.

Başta Celal Toprak, Mehmet Gözcü olmak üzere komite görevlilerini alkışlıyorum! Görüntü ve bilgi akışını sağlayan Duygu Tekçe’ye teşekkür ediyorum.

*

                                                   NOT: Aşağıda fotoğrafları görebilirsiniz!

 

 
Toplam blog
: 782
: 1295
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

Kırşehir Erkek İlköğretmen Okulu'nu, İzmir Buca Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümünü, İstanbul Çapa M..