Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '15

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

13 Temmuz da Esra Ertuğrul ile Doğuma hazırlık semineri

13 Temmuz da Esra Ertuğrul ile Doğuma hazırlık semineri
 

13 Temmuz da Esra Ertuğrul ile Doğuma hazırlık semineri


Keyifli ve heyecanlı bir dönemin başındayken merak ettiğiniz ve belki biraz endişelendiğiniz şeyler olabilir. Gebelik, doğum ve en sonunda ulaştığınız bebek.. Bunlar bir anne ve baba adayının hayatında dönüm noktalarıdır. Biz bu dönüm noktanızın en iyi şekilde olması için sizlere destek vermeye çalışıyoruz..


Ben Hamile Eğitmeni ESRA ERTUĞRUL merak ettiğiniz ve endişelendiğiniz konularda size yardım etmek, destek olmak istiyorum.


Doğuma Hazırlık kurs ile daha bilinçli ve keyifli bir hamilelik dönemi geçirmenizi sağlamak, rahat ve kolay bir doğum yapmanıza yardımcı olmak ve güvenli bir doğum sonrası dönemi yaşamınızı hedefliyorum.

Eğitimlerimiz interaktif şekilde yapılmaktadır. O nedenle en fazla 5 çiftten oluşmaktadır. Derslerimiz teorik bilginin dışında uygulamalardan da oluşmaktadır. Kursumuza gelirken, özellikle yanınızda bir şey getirmenize gerek yoktur. Sadece rahat kıyafetler giyebilirsiniz.

 

Eğitim içeriği:

Hamilelik döneminde egzersiz yapmanın yararları

Bedeni ve zihni doğuma hazırlamak

Doğumun aşamaları

Doğum şekli ve doğum yeri hakkında karar verebilmek

Hamilelik döneminde ve doğum esnasında yardımcı olabilecek pozisyonlar, nefes teknikleri, Kegel egzersizi, perine masajı

Hamilelik süresince oluşan kaygıları azaltmak, doğum esnasında sancılar ile başa çıkabilmek için olumlama teknikleri

Doğum planı oluşturmak

Doğumla ilgili korkulardan kurtulmak

Doğuma giderken anne ve bebeğin valiz hazırlığı

Hastane uygulamaları hakkında bilgilendirme

Eğitim Tarihi: 12 Temmuz 2015 saat 11:00-14:00  olacaktır.

Uzun bir eğitim olacaktır. Doğum hakkında tüm detaylar konuşulacaktır.

Eğtim ücreti: 150 TL

Eğitim yeri: Bostancı Marga Yaşam Atölyesi

www.marga.com.tr buradan iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Bu eğitime hamileliğinde 13- 14. haftayı tamamlamış olan her anne adayı katılabilir. Eşinizle birlikte katılabilirsiniz.

 

Bu eğitim zamanı olmayan anne-babalar için!

 

1 günde ortalama 4 saat süren doğum hakkında tüm detayların paylaşılacağı bir eğitim.. 

 

Katılmayı planlıyorsanız;

bebeimgeliyor@gmail.com e-maille başvurabilirsiniz.

 

www.bebeimgeliyor.com

http://bebeimgeliyor.blogspot.com

 

 
Toplam blog
: 198
: 1218
Kayıt tarihi
: 07.04.09
 
 

Ben  Bebeimgeliyor Doğuma Ve Bebeğe Hazırlık Eğtim Programlarından oluşan hamile eğitimleri verme..