Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

07 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

13 yıldır öksüzüm

13 yıldır öksüzüm
 

Canım Anneciğim,seni çok özledim,


Merhabalar,

Pazar günü Anneler günü, Tüm annelerimizin anneler gününü cani gönülden kutluyorum.

Benim annem Melek oldu, 13 yıl önce anneciğimi melek olarak gerçek hayata gönderdik.

On üç yıldır bu özel günde içim burkulur bir başka olurum.

On üç yıldır ANNE sözcüğünü kullanmamanın acısı çok büyük oluyor.

On üç yıldır annemi çok özlüyorum.

On üç yıldır her Anneler gününde annemin mezarının başına gidip çiçeklerimi koyarım ve

On üç yıldır başında duamı ederim.

On üç yıldır Annemin kokusunu özledim, annemin gözlerinin gülüşünü özledim.

On üç yıldır Annemin bana güzel sözlerini özledim, sıcacık ellerini özledim.

On üç yıldır Annemin koluma girip yürüyüşünü özledim.

On üç yıldır Annemin yaptığı güzel yemekleri özledim.

On üç yıldır Annemin gülüşünü özledim.

On üç yıldır annemin bana yavrum, çocuğum diyen sözlerini özledim.

On üç yıldır Annemin bana Hülyam dediği sesini özledim.

On üç yıldır ben ANAMI özledim.

ALLAH kimsenin Anne ve Babasını başından eksik etmesin.

Çok zor Annesiz olmak, çok zor Babasız kalmak, Allah onları başınızdan eksik etmesin.

Anne ve Babalarınızın Sağken kıymetini bilin, onları çok sevin, hiç üzmeyin.

Ben öğle yaptım ve onları çok özlüyorum, çünkü onları çok seviyorum.

Aramızdan ayrılan Anne ve Babalarımıza ALLAH" dan rahmet diliyorum.

Tekrar tüm Annelerin bu güzel günlerini kutluyorum ve sağlık ve mutluluklar diliyorum.

Gönülden Sevgiler,

Hayriye-Ziya kızı Hülya,

2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...