Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '10

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

14 adımda kilo kontrolü

Daha aktif olmak sizi daha özgür kılacak. Nasıl mı? Ruhunuzu size ağırlık yapan düşüncelerden kurtarıp, kendinizi hareketin mutlu doğasına bırakacaksınız.

Adım 1 - Motivasyon herşeydir Kendinize bir hedef belirleyin ve bu hedefe ulaşmak için çaba gösterin. Kendinize ödül olacak, yerine getirmek istediğiniz bir arzunuz mu var? Bir tatil veya yepyeni bir elbise... Elde etmek istediğinizi düşleyin, bu şekilde motivasyonunuz çoğalır.

Adım 2 - Destek herşeydir Çoğu zaman başlangıç zordur. Özellikle de insan sonraki adımların nasıl olduğunu bilmiyorsa... Profesyonel destek, ilgi ve danışmanlık, başarıyı arttıracaktır. Size sunabilecek imkânlarımız, çok çeşitlidir;

* "Kişisel wellness danışmanınız" olacak Distribütörünüzden destek rica ediniz.
* Arkadaşlarınızı ve tanıdıklarınızı sizinle birlikte spor yapmaları için teşvik ediniz.

Adım 3 - Gerçekçi hedefler herşeydir Hedefleriniz neler? Kilonuzu kontrol mu etmek istiyorsunuz? Yoksa daha fazla enerji depolamak mı? Yoksa spor yaparak fit bir vücudunuz mu olsun? Hedeflerinizin gerçekçi olması önemlidir. Bunu takip eden adımlarda programınızı genişletebilirsiniz.

Adım 4 - İyi beslenme herşeydir Eğer sağlıklı ve dengeli beslenirseniz, hedeflerinize daha kolay ulaşabilirsiniz. Ayrıca kas yapısı ve yağların yakılması doğru beslenme ile daha iyi desteklenir.

Adım 5 - AKTİF olmak herşeydir Daha fazla beklemeyin! Hemen başlayın; her gün doğru gündür. Kesinlikle sizi eğlendirebilecek birşeyler keşfedeceğiniz çok sayıda spor aktivitesi mevcuttur. Fakat önce doktorunuza danışmayı unutmayınız.

* Bisiklet sürmek
* Ata binmek
* Gezmek
* Dans etmek
* Yürüyüş yapmak
* Bahçe işi
* Ev işi

Adım 6 - DAHA AKTİF olmak herşeydir Bir kaç hafta spor aktivitesi yaptıktan sonra -eğer formunuz daha iyiyse- egzersiz programınızın yoğunluğunu arttırmaya devam edebilirsiniz. Farkı hemen hissedeceksiniz.

Adım 7 - Mutlu olmak herşeydir Enerjinizi her zaman yüksek tutmalısınız. Unutmayın, beden üzerinde yapılan her çalışmanın psikolojik ve duygusal temelleri vardır. Nasıl ki bir hastalıkla savaşmada motivasyonunuzu yüksek tutmanız gerekir, kilo kontrolünde de öyle. Mutlu insanlar, kendi bünyeleri üzerinde daha çok kontrol sahibidirler. Mutlu olmak ise düşündüğünüz kadar karışık bir şey değil.

Adım 8 - Ritim herşeydir Dikkat ettiniz mi, evrende her şey uyum içinde ve belli bir ritim içinde devinmekte. Sevdiğiniz birinin elinden tutup dansa kaldırın. 4 yaşındaki kızınızın, eşinizin, sevgilinizin, annenizin ya da köpeğinizin. Vücudunuzun ritmini yakalamanız, onun dilini anlamanız demektir. Ve tabi ki iletişim her şeydir...

Adım 9 - İletişim herşeydir Acaba kaç sabah vücudunuzdan nefret ederek kalktınız yataktan ve kaç kez aynaya bakıp kendinizi beğenmediniz. Göbeğim olmasa, biraz daha uzun olsam... Artık bedeninizle kötü konuşmayı bırakın. İletişim her şeydir. Bedeniniz de sizin kilo kontrolüne giden yolda destekçiniz. Tıpkı Herbalife gibi...

Adım 10 - Yeşil herşeydir Yeşil doğanın rengi... Vücudunuzda yeterince yeşil barındırdığınıza emin misiniz? Bir düşünün en son ne zaman kendinize yeşil otlardan ve salatalardan oluşan bir yemek şöleni çektiniz. Ne zaman doğadan gelen bereketi ve mucizeleri vücudunuza sundunuz. "Kişisel Wellness Danışmanınıza" neye ihtiyacınız olduğunu sorun. Size doğadan çözümler sunacaktır.

Adım 11 - Özgürlük herşeydir Bir düşünün, bağımlılıklar hep yanımızda. Alkol, sigara, fast food ve çikolata... Kendinizi kontrol etmeniz mümkün olsaydı, bunları gerçekten tüketir miydiniz? İtiraf edin bunlardan kurtulmak için can atıyorsunuz. Bünyenizi bütün bu bağ ml l klardan özgür bırakın. Bunun için disiplinli de olmanız lazım.

Adım 12 - Disiplin herşeydir Stresli olduğumuzda ya da kaygılı dönemler geçirdiğimizde kilonuzun durmaksızın değiştiğini fark ettiniz mi hiç? Sanki hayatınızdaki istikrar problemi kilonuza da tam olarak yansıyor. Lütfen buna bir dur deyin! Şimdi disiplin zamanı! Yediklerinizden düşündüklerinize kadar her şey bu disiplinin bir parçası olmalı.

Adım13 - İnanmak ve düşlemek herşeydir Kendinizi olmak istediğiniz formda hayal edin. Bunu kolaylaştırmak için kendinize bir poster hazırlayın. Gerekirse evinizdeki, hatta yatak odanızdaki ve mutfaktaki birer duvarı bu işe ayırın. Bunu gerçekten yapın. Posteri beğendiğiniz güzel vücutlu kişilerin resimleriyle ve sürdürmek istediğiniz hayatin objelerinin resimleriyle süsleyin. Bir de üzerine mottonuzu ekleyin. Bu posteri her gördüğünüzde, gözlerinizi kapatın ve ideal formunuzdaki sizi düşünün. İnanın, O hemen yakınınızda.

Adım 14 - Gevşemek herşeydir Tüm bu yolculuğu kaygısız ve stressiz yapın, çünkü gevşemek her şeydir. Her şeyi yöneten ve kontrol eden sizsiniz. Ancak, zaman zaman her şeyi akışına bırakmalısınız. Elinizden gelen her şeyi yaptıktan sonra, gerisini akışa bırakıp gevşemeye çekilin. Gevşemek vücudunuzun ve psikolojinizin kaybettiği gücü toplaması için birebirdir. Kilonuzu kontrol etmek sizin elinizde. Biz sizin için adımları bir araya getirdik, ancak asıl adım kendinizi sevmeniz ve desteklemeniz ile atılacaktır. Kilo kontrolü Wellness Danışmanınızın yardımıyla bu süreç, profesyonel ve inanç dolu ama her şeyden önemlisi eğlenceli bir yolculuğa dönüşecektir. www.kilokontrolmetodu.com
 
Toplam blog
: 16
: 5582
Kayıt tarihi
: 27.08.10
 
 

Merhaba, yaklaşık olarak 3 yıldır bir Sağlıklı ve Dengeli beslenme şirketinde çalışmaktayim. Şirketi..