Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

14 Şubat 'ta Sevgilime Randevu Verdim

14 Şubat 'ta Sevgilime Randevu Verdim
 

On üç ocak pazar günü, evin balkonunda bir şeylerle uğraşırken elime paslı tel battı. Battı dediysem, parmağımın üzeri bir miktar çizildi. Ne yapsam, ne etsem diye düşünürken aklımdan onlarca senaryo geçti.


Ya tetanos olup da hiç yoluna terk-i dünya edersem diye düşündüm. Bisiklet çarptığı için leğen ve köprücük kemikleri kırılan ve günlerce hastaneden çıkamayan Dedemin, kendisini ziyarete gelip, olayın nasıl olduğunu soranlara, utancından “<ı>tır çarptı evladım, tır çarptı” diyerek karizmayı kurtarmaya çalışması gibi ben de minicik bir paslı telin, ufacık bir çiziğinden dolayı ölmeyi, gururuma yediremedim.


Durumu Hanıma duyurmamla birlikte, kendimi kapının önünde buldum. Hemen gidip tetanos aşısı olmam gerektiğini, sanıyorum on sekizinci defa falan söylemekteydi arkamdan.


Eve çok yakın olan özel bir tıp merkezine gittim. Biraz da sıkılarak doktora, parmağımdaki çiziği gösterdim. Neyse ki aşı olmamı gerektirecek derecede ciddiymiş durum. Rahatladım. Yaptılar tetanos iğnesini.


Otuz bir, otuz iki gün sonra ikinci dozu da yaptırırsam, on yıl süresince tetanos korumam geçerli olacakmış. “<ı>Yani ne zaman geleyim Doktor Bey?” dedim.


Masasındaki takvime baktı: “<ı>Bugün on üç ocak olduğuna göre on dört şubatta gelin, ikinci dozu da yapalım beyefendi” dedi.


“<ı>Tamam, Sevgililer Günü’nde buradayım o zaman” dedim ve çıktım odasından.


Eve geldiğimde, bizim Hanım’ın bana bir bakışı vardı ki sanırsınız açık kalp ameliyatından çıkmışım da reanimasyon-yoğun bakım servisine kaldırılıyorum.


“<ı>Ne oldu, ne dedi Doktor?”


“<ı>Korkma ölmeyecekmişim” dedim. Ve durumu anlattım. “<ı>Öyleyse, ikinci dozu olmaya gittiğinden ben de geleyim, aşı olayım” dedi.


Eşimle, 14 Şubat Sevgililer Günü kutlamamızı, Zübeyde Hanım Tıp Merkezi’nde yapacağız. Birbirimize olan aşkımızı, tetanos iğneleriyle sembolleştireceğiz. Allah, hiçbir zaman, önümüze paslı çivi çıkarmasın. Yaşamın dikenli ve paslı yollarını, varsa, düşmanıma bile göstermesin.


Sevgililer Gününüz kutlu ve mutlu olsun.




@Geçen sene bugün “ 'Peygamber Sevgimiz Nasıl' Üzerine...”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=24783


@Geçen sene bugün “ 'ISO 9001' Komedisi”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=24795


@Geçen sene bugün "Tavanın Sesini Dinlemek": http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=24839

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..