Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '12

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

14 Şubat sizin Sevgililer Günü'nüz; benim değil...

14 Şubat sizin Sevgililer Günü'nüz; benim değil...
 

Bu resmin yorumunu, sana bırakıyorum güzel okuyucum.


Evet... Yanlış okumadın. Aynen öyle söyledim ben güzel okuyucum: 14 Şubat sizin Sevgililer Günü'nüz; benim değil... Dedim. Neden mi? İzin verirsen eğer, anlatayım derdimi ben sana. Sonra da istediğini ver, veriştir bana! Olma mı canım?!!

Ben hiç bir sevdiğimi, sevgilimi bir tek gün için sevmedim ki!... Ben bebeğimi, hem her gün, hem de her zaman sevdim çünkü. O an hayatımda olup olmadığına zerre aldırmadan...

Ben, bu güne kadar, bir tek kadını sevmedim ki!... Birçok kadını sevdim. Evet... Evet; ama hepsini ayrı ayrı, birbirine zerre karıştırmadan, tek tek sevdim. Üstelik ben, sevgicemiğimin, beni sevip, sevmediğine de zerre aldırmadım.

Sadece sevdiğim için sevdim ben; benim bütün kadınlarımı... Beni zerre sevmeyenine de, hiçbir şey söylemeden çekip gidenine de... Ne kin, Ne öfke, Ne de garez biriktirdim; onlar için, üstelik...

İlk gençlik yıllarımda, evet çok kızdım belki... Evet... Üzüntümden, kahrımdan deliye döndüm belki...

Ama... Büyüdükten sonra, adam gibi adam olduktan sonra, hiçbirine kızmadığım gibi; hepsini de ayrı ayrı, tek tek sevdim. Mahşere kadar da seveceğim. Çünkü şu benim kalender gönlümde, hepsine de, fazlasıyla yetip, artacak kadar çok yer var!...

Benimle birlikteyken de, benden gittikten sonra da sevdim ben onları... Çünkü " Sev beni ki, seveyim seni..." Ya da " Sen bana böyle yaparsan, ben de sana şöyle yaparım! " türünden hiçbir pazarlığın içinde olmadım. Hele konu aşksa, pazarlığın P'sini bile ağzıma almadım. Çünkü... Pazarlığın olduğu yerde; ben yokum aşkım!...

Çünkü bence... Aşkın da, sevginin de, karşılık beklenmeden yapılan iyiliğin de pazarlığı olmaz!... Ya da pazarlığın olduğu yerde, ben olmam asla canım.

Evet... 14 Şubat sizin sevgililer gününüz; benim değil dedim. Çünkü ben hiçbir sevgilimi bir tek gün için sevmedim.Sen beni bilirsin aşkım. Yalan mıdır söylediğim? 

Not: Yazımda kullandığım görsel www.yasamvesağlık adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..