Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

14 yaşındaki kız çocuğuna cinsel istismar

14 yaşındaki kız çocuğuna cinsel istismar
 

Karardan sonra küçük kız yakınlarına sarılıp, “kurtuldum bu adamdan” diye gözyaşı döküyordu...


33 yaşında, evli ve reklam ajansı sahibi...
Yanında çalıştırdığı 14 yaşındaki kız çocuğuna cinsel istismardan hakim karşısına çıktı.

Kendi ifadesiyle:
Namazında niyazında...
Üstelik 'nur cemaati'nden...
Hem de 'önde' gelenlerindendi...

Suçsuz olduğunu iddia etti.
Onun için taciz söz konusu bile edilmemeliydi.
Olmazdı olamazdı...
... Bu yüzden.

Ama ortada cinsel taciz nedeniyle ruh sağlığı bozulmuş ve depresyona girmiş bir çocuk vardı.
Adli Tıp raporunun belgeleriyle...

Karar:
12.5 yıl hapis...

Karardan sonra küçük kız yakınlarına sarılıp, “kurtuldum, kurtuldum bu adamdan” diye gözyaşı döktü.

O ise; sayesinde belki de ömür boyu üzerindeki korku ve nefret duygularından sıyrılamayacak, her türlü sevgiye dahi şüpheyle bakarak, güvensiz davranışlar sergileyecek bu çocuğu unutmuştu bile...
Utanmadan, 'Verdiğiniz bu cezadan dolayı vicdanınız rahat mı?' diye de bağırıyordu...

Ben de bağırıyorum 'benim de vicdanım rahat değil' diye.
Benim gibi düşünenlerin vicdanları da bağırıyor...

Hiç rahat değiliz.
Hiç...

"Üç beş yıl yatıp çıktıktan sonra kimbilir hangi çocuğun hayatını karartacak" endişesi var içimizde.

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..