Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '13

 
Kategori
Futbol
 

1461 Sene sonrası!..

1461 Sene sonrası!..
 

http://www.1461trabzon.com.tr/


Tatil nedeniyle aklımda olan bir değerlendirmeyi yapamamıştım.

Hani evinde kükreyemeyen, ötemeyen iki takımımız var ya!

Onlardan bahsedememiştim size.

Süper Ligin lideri Aslan Galatasaray, ikincisi Kanarya Fenerbahçe.

Biri Aslan, diğeri Kanarya…

Onların canlarına ot tıkayan, cehennemin dibine yollayan sırtlan 1461 Trabzon var ya!

O muhteşem başarıdan bahsedememiştim size.

Kimseye havlamadı, Fenerbahçe’yi tavladı, Galatasaray’ı avladı.

Öyle bir sırtlan işte.

Toplasan değeri o menşur takımlarda oynayan bir futbolcunun arabası kadar para etmezler.

Ama öyle bir yürekleri var ki, para ile asla ama asla satın alınamayacak kadar ağır, kıymetli.

Yani gramı kontak patlatıyor.

Galatasaray ve Fenerin değeri belki 1 milyar ama 1461 Trabzon takımının her futbolcusunun yüreğinin bir gramı 1 milyar.

Al alabilirsen.

Gücün varsa yetiştir böyle bir takım da, görelim boyunuzun ölçüsünü.

Onları yetiştirenleri kutlamak istiyorum.

Onları bu muhteşem zafere hazırlayanlar dersini öyle bir güzel çalışmışlar ki, dersini alanların aklından asla çıkmaz bu ders. Çünkü yaşanarak öğrenilen ders, nazari dersi tersinden okutur adama böyle.

Ve zannedersem Aslan Galatasarayla Kanarya Fenerbahçe 1461 sene sonra bu işi öğrenecekler.

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..