Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

15 aylık evliyim korkuyorum” 10 soruluk evliliğim devam edecek mi? testi

“26 yaşında genç bir kadınım. Eşimle bundan 15 ay önce aşık olarak evlendik. 4 aylık bir de bebeğimiz var. Halen birbirimizi çok seviyoruz. 

Eşimle aramızda küçük bir tartışma geçse evliliğimle ilgili endişeleniyorum.

Açıkçası mutlu bir evliliğim olmasına rağmen, etrafımdaki evlilikleri görünce, bizim evliliğimiz de o hale gelecek diye korkuyorum.

Birbirini deli gibi seven insanlar ne oluyor da birbirinden nefret eder hale geliyorlar?

Ben onların yaptığı hatayı yapmamak için ne yapabilirim?"

***

Değerli okurum, endişelenmenize gerek yok. Siz ve eşiniz evliliğiniz için gereken özeni gösteriyor ve yeterince emek veriyorsanız, mutluluğunuz devam edecek demektir. Hazırladığım sorulara sizin ve eşinizin cevapları  “evet” ise kaygı duymanıza gerek yok.

***

İşte 10 soruluk mutlu evlilik testi:

1)Eşimle romantizmi yaşatabiliyor muyuz?

2)Eşime yeterince değer veriyor muyum?

3)Bir hata yaptığında gerektiği kadar hoşgörülü müyüm?

4)Eşimin iyi taraflarının farkında mıyım?

5)Sevgimi sözle veya davranışlarımla yeterince ifade ediyor muyum?

6)Bir karar verirken eşimin de fikrini alıyor muyum?

7)Eşim konuşurken dikkatle dinliyor muyum?

8)Eşime yeterince saygı gösteriyor muyum?

9)Eşimle yeterince zaman geçiriyor muyum?

10)Doğum günü, evlilik yıldönümü gibi özel günleri hatırlıyor muyum?

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..