Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Blog
 

15 Kasım Pazar kahvaltısı

15 Kasım Pazar kahvaltısı

Sema-Mehmet ÖZTÜRK çifti dışında ilk defa biraraya geldiğim MB arkadaşları...

Ve işte gözlemlerim;

Sema (Yağmur Zamanı)-Mehmet ÖZTÜRK

Tekirdağ'dan kalkıp geldiler ve bir anlamda bu kahvaltının mimarları. Öztürk çiftiyle; Sayın Yazarım İlyas Bayram'ın düzenlediği İzmir toplantısında karşılaşmıştık. Daha sonra da İzmir'de 10 kişilik bir grupla akşam yemeği düzenlemiştik ve ona katılmışlardı. Keyifli insanlar...

Mehmet; sakin, konuşmaktan çok dinlemeyi tercih eden iyi niyetli biri.

Sema; hassas, duygusal, zarif bir kadın... Gelirken elmalı kek yapmış ama açık büfe olduğu için gizli kaçak yemek zorunda kaldık.

Bülent GÖNCÜ

İyi yaşamayı ilke edinmiş. Düşünceleriyle insanı farklı bir boyuta taşıyor. Eğlenceli... Anlattıklarından ders çıkarılabilir.

Yeşim KOÇ

Tahminimden daha farklı çıktı. Fotoğrafın donuk kareden ibaret olduğunun en iyi ispatı... Samimi, egolarından arınmış, relax ve hoş bir kadın.

Uğur-İlknur YAĞMUR

Çok tatlı bir çift. Onlarda farklı birşey yakaladım... Hayatı hazmetmiş insanlar. Ve bu güzellik dışa ayna gibi yansıyor. Uğur'un yazılarını hatırlayamadım ama hemen inceleyeceyim.

TEKBAŞINA/Kevni KUŞÇU

Beni yanıltmadı. Tam da düşündüğüm gibi biri. Beyefendi yönü ön plana çıkan özelliği.

Murat KOCAADAM

Çok doğal relax bol kahkası olan biri. Oğlunun maçı varmış ve maç sonrası arkadaşlarıyla gelebilir dedi. Oğluyla görüşemedik. Umarım erken kalkmamışızdır.

Cemil...

Samimi, keyifli, kibar biri.

Arkadaşların hepsinin ortak bir özelliği var. İnsanda, '40 yıldır tanışıyoruz 'hissi uyandırıyorlar. Hepsi de çok keyifli ve hepsinin anlatacağı çok şey var. Masamızda hiç sessizlik olmadı. Eski dostların biraraya gelmesi gibi birşeydi.

Toplantısı olması nedeniyle Baver ERGUN katılamadı selamlarını iletti.

B. Gelincik katılamadı selamlarını iletti.

Mamut katılamadı selamlarını iletti

Gülden IŞIK katılamadı selamlarını iletti.

Günün özeti; pozitif insanlar tanıdım. Yeni dostlar yeni dostluklar edindim.

İyi ki bugün birlikteydik ve iyi ki onları tanıdım.

Uğur ve İlknur YAĞMUR'a zarifliklerinden dolayı teşekkür ediyorum. Beni Kadıköy'e bıraktılar.

Cemil'i de hastanede bıraktık. Hastası varmış. Geçmiş olsun diyorum. Allah şifa versin. Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

:) Sayın Yazarlarım; kahvaltıda Sema-Mehmet ve beni yalnız bırakmayıp zahmet edip geldiğiniz için hepinize teşekkür ediyorum. Ayaklarınıza sağlık. Umarım sizler de bu güzel günden keyif almışsınızdır.

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..