Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

15 Mart Cumartesi Buluşması

15 Mart Cumartesi Buluşması
 

15 Mart Cumartesi günü yani bugün Hisarönü Kızlarağası Hanı yanında bununan Şükrü Bey’ in Yeri’ nde Şükrüye Kayhan’ la ikimiz kahve molası verelim dediğimizde olayı sizlerle paylaşmış tüm kahveseverleri davet etmiştik.

<ı>

<ı>İşte kahveseverler

Abla

Ayşe Can ve prenses Ecem

İlyas Bayram eşi Sevil Bayram

Murtaza Çiçek

Narçiçeği

Tijhal

Beyhan Biçkin Kozanoğlu

Ahmet Üstündağ

Şükrüye Kayhan ve prens Mehmet Arda

Esma Kahraman

<ı>

<ı>Selamlarıyla yanımızda olan arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum.

<ı>

Bu arada güzel bir yüzükle güzel bir saç tokası hediye aldım. Kimden aldığımı söylemeyeceğim. Hediyeler için de ayrıca teşekkür ediyorum.

Şükrü Bey' e de ayrıca teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Zariflik gösterip sehpaların üstünü çiçeklerle süslediği için.

Eve geldiğimde günün anlam ve önemini belirten bir mesaj aldım. Yorumsuz olarak yayınlıyorum.

Canım arkadaşım benim

Sizden ayrıldıktan sonra evde tavşan kanı demlenmiş çay ve simitlerle beni bekleyen annemle biraz sohbet ettikten sonra doğru Bostanlı sahiline yürüyüşe gittim. Önceden küçük termosuma hazırlayıp koyduğum nescafem, okumakta olduğum kitabım ve ben Sahilde çok mutluyduk. Otururken sizleri düşündüm. Ne iyi ettim de M.B.dayım ve sizlerle tanıştım diye düşündüm. İçimi ferahlatan beni o an çok mutlu hissettiren sizlerin hepinize ayrı ayrı teşekkür etmek istedim. İyi ki varsınız. Neyse eve geldim ve fincanda kahve içme davetini mesaj kutumda görünce gülümsedim. Ve işte sana yazıyorum. Teşekkürler bir tanem. Sağol. Biz bunu hep yapalım olur mu? Sevgilerimle. <ı>Abla

<ı>

<ı>Sevgili Ablam, hislerimiz karşılıklı.

<ı>

Ve sevgili Şükrüye Kayhan, ben de tıpkı Abla gibi hissediyorum. Evden çıkmak için bana cesaret verdin. Ne iyi ettin. Biz bunu hep yapalım.

Çok güzel bir gün geçirdim. Sizleri seviyorum.

<ı>

<ı>Sefalar getirdiniz, yüreğinize sağlık. Kendinize çok iyi bakın. Bundan böyle haftasonları evde pas tutmayalım.

<ı>

<ı>Sevgiler

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..