Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

12 Mayıs '08

 
Kategori
Özel Günler
 

15 Mayıs doğum günüm benim

15 Mayıs doğum günüm benim
 

Merhabalar,

Bu gün çok şeyler yazmak çok şeyler paylaşmak isterdim sizlerle ama, hepsini yazsam sığmaz ki bu sayfaya. Çocukluğumda, çok yaramaz bir çocuktum. Ailenin en küçüğü idim, şımarıktım, dediği dedik inatçı bir çocuktum.
Zaman geçti, Genç bir kız oldum. 18 'li yaşlarda karekterim hiç değişmedi. Yine inatçı yine dediği dediktim. Genç kız olduğum için şımarıklık yapmıyordum artık.
20 li yaşlarda çalışmaya başladım. İnsanları daha iyi tanımaya ve incelemeye başladım, inatçılığımdan vazgeçmeye başladım. İyi ve sakin bir insan oluyordum yavaş yavaş, yıllarca böyle geçti gitti hayatım.

Çalışmanın çok faydalarını gördümç Aslına bakarsanız çok da üzdü ve yordu beni çalışmak, işim çok steresliydi çünkü, yılların vermiş olduğu olgunluğa da eriştim şimdilerde.

Her konuyu daha ölçülü, daha duyarlı düşünüp ona göre algılıyorum. Çok hoşgörülü ve çok sakin oldum.(Arada bir kara damarım tutar ama)
Yaşananları olduğu gibi kabul etmeyi öğrendim belirli bir yaştan sonra, olayların üstüne üstüne gitmemeyi öğrendim, hayat bunu bana böyle öğretti desem daha doğru bir tanım olur.

23 yıl çalışma hayatımdan sonra, şimdi emekli bir bayan olarak yaşamıma devam ediyorum. Bol bol kitap okuyorum, gazete okuyorum, yürüyüş yapıyorum, bulmaca çözüyorum, müzik dinliyorum, seyahate çıkıyorum, çok geziyorum yani, hayatı seviyorum, i nsanları çok seviyorum. Kurtları, kuşları, böcekleri yaradanın yarattığı tüm varlıkları çok seviyorum.

Sizleri tüm MB arkadaşlarımı çok seviyorum. Allah hepimize sağlık, yaşama sevinci, hoşgörü ve bol bol bereket versin inşallah.

Artık bir yaş daha büyüdüm ben.
15 Mayıs doğum günüm benim.

Herkese sonsuz sevgi ve saygılar

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...