Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

15 YTL benden

15 YTL benden
 

tak tak tak...
Postacı idi gelen. Evin büyük kızı postacının uzattığı zarfı aldı, tam içeri girecek iken postacı; imza atmalısın dedi.
Hiç bir şey düşünmeden imzayı attı. Gelen bir tebliğ idi, merak etti açtı hemen zarfı. Küçük kardeşi ile merakla baktılar. Gelen bir trafik para cezası idi. Tam 115 ytl...
Neden aldık diye hüzünlendiler, akşam "paranın bereketi de kalmadı artık maaşlarımız eridi bitti" diye konuşan anne ve babaları geldi akıllarına. Ceza makbuzunun arkasında ki ödenmeme durumun da gecikme zammı, yine ödenmemesi durumun da hapis! cezası olduğunu duyunca o küçücük yürekleri kuş gibi çırpındı anne ve babalarını görene kadar.
Çekine çekine verdiler pusulayı. Küçük kız babası daha miktarına bakmadan cüzdanından çıkardığı harcamaya kıyamadığı 15 YTL yi babasına uzattı. Pusulanın ardında ki yazılar çok canını sıkmıştı çok, babasının üzülmesini istemiyordu.
"Al babacığım 15 YTL benden" diyerek uzattı parayı.
Gözleri doldu babanın. Teşekkür ederek bulutlanan gözlerini saklamaya çalışarak sarıldı küçük kızına.

Küçüktü benim kızım da o zamanlar. Bir şey istediler mi hep "ay başında alırız çocuğum " derdik. Öyle yer etmiş ki bu çocuklarımız da bazen coşar çarşıyı gezerdik kızımla hamburger yemeyi pek severdi kızım. Ona hamburger alacağımı söyleyince korku ile açardı gözlerini kızım "paramız biter anne" der almamı istemezdi.

Aile olmanın gereği bu. Ne güzel bir şey çevremizde ki sevdiklerimizin bu konuda ki duyarlıkları. Mutlu etti beni akşam akşam bu hoşluklar.
Ha bu arada...
Fare Selo evlenmiş ama eşi onun kadar dikkatli değildi sanırım oburdu da İzmir teneke tulumunu çok sevmiş ama bu onun son yiyeceği oldu. Fare Selo halen dipçik gibi maşallah. Ben pes diyorum artık.
Kocaman bir bahçesi olan bir yerdeyim. Ballandıra ballandıra anlatıyordum size ama şimdi yeni bir yaz misafiri dahil oldu evimize. Adı mı? sülaymancık.... o duvarlarda, fare selo yer de kuşumuz kafesin de, gitgide ailem kalabalıklaşıyor...İsteyene küçük Selolar evlatlık verilir.
sevgi ile kalın efendim.
 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..