Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

18+

18+
 

İşin aslına bakılırsa konuya nasıl başlayacağımı bir türlü toparlayamadım. Bir yerden başlayım da devamını getiririm düşüncesiyle yazmaya başladım. Başlığı, okuyan kişiye göre değil konunun içeriğine odaklı olarak yazma gereği duydum.

Yazın tamamen gelmesiyle birlikte doğal olarak herkes kendini dışarı atıyor… Geçen hafta ablamın misafiri vardı, ben çalıştığım için pek gezmeye vakit bulamadım, bulduklarımda da zaten bunun üzerine yazma gereği duydum. Yaz olunca en çok akla gelen pikniktir. Ablamlar da biraz doğayla iç içe piknik yaparız düşüncesiyle yakın gidilebilecek parklara gitmişler, iş çıkışları ve hafta sonu da konukları ben oluyordum.

Ankara’ mızın parklarının bazıları maşallah öyle bir iç içe olmuş ki ! anlatamam 15-17 yaş arasındaki gençler kucak kucağa hatta bu az bile kalır üst üste vaziyetteler ve bu durum hem de çevredekilerin gözleri önünde, hal hareketlerinde ne düzelme var ne de kendilerinde utanma… Birini ablam anlatıyor yine; “ Tahminen lise öğrencisidir diyor, parkın içerisinde geziniyoruz ama inanamadık diyor çalı topluluğun orda 2 genç üst üste vaziyetteler ve yanlarında bahçıvanlar ot biçiyor diyor ama onlar hiç istiflerini bozmuyorlar, hatta biraz uyarmışlar sadece birkaç adım ileri gidip vaziyetlerine devam ettiler diyor”. Bir başka parkta belki daha temiz olduğunu düşünerek piknik için gidiyoruz bu sefer bu parkta yaş seviyesi biraz daha yüksek mecburi olarak önlerinden geçmekte olduğumuz iki gencin önünden geçiyoruz yine birbirlerine kenetlenmiş bu gençler, genç kızın bacağı erkeğin bacakları arasında olduğu uzaktan bile gözüküyor tabi yine gençler hiiççç düzenlerini bozmuyorlar ve söze ablam devam ediyor “ sen gelmeden önce biz karşımızda bir aile, yan tarafta birileri öyle bir yere oturduk diyor arkadan baktık ses geliyor yola yakın bir tarafta, biraz çalının olduğu yerde yine gençler uygunsuz vaziyetteler…

Bunları izlemedik ama ister istemez görmek zorunda kaldık o kadar bariz ki bu tür şeyler görmemezlikten bile gelemiyorsunuz , yanlarından geçtiğimiz de, hatta etraflarında insanların olmasından, bu vaziyetlerinden biz utanırken onlarda tık yoktu maaelesef… Bana göre edep sınırları bayağı aşılmış ! Herkes benimle aynı düşüncede olmayabilir tabi buna örnek yaşlı bir beyefendide bu hareketlerde bulunan kişileri uyaran güvenliklere aynen şöyle demiş “ Size ne? Bırakın gençler gençliklerini yaşasınlar” Gençlik buysa ben yaşlanmışım, hatta ölmüşüm de haberim yok !…

Benim bildiğim parklar oturup dinlenmek, piknik yapılacak yerler varsa orda pikniğini yapmak, sessizliği dinlemek…Önceden sevgililer el ele tutuştuğunda bile çekinirken şimdi parklarda pardon ne parkı efendim seks yuvalarında vakit geçirip kendilerince eğleniyorlar!

Kimileri nette web cam karşısında soyunur, kimileri parklarda evcilik oynar !

Oyuncak haline geldi bazı şeyler, ne çekinme kaldı ne de ayıp, neden, nasıl… derken bence yazık oluyor, hem utanıyor hem de üzülüyorum bazı şeylere…

Ne diyeceğimi bile şaşırıyorum…

Sonumuz hayrola…Sevgiyle Kalın…

 
Toplam blog
: 57
: 2010
Kayıt tarihi
: 26.03.09
 
 

26 yaşındayım (06.02.1984) Ankara'da ikamet etmekteyim. İşletme Fakültesi mezunuyum. Özel bir şirket..