Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

18’imde; İstemenin Büyüsü

18’imde;  İstemenin Büyüsü
 

18’imde;  istemenin büyüsünü bilmek isterdim.

Çünkü ben, uzun yıllar isteklerimin mucize bir şekilde,  olabileceğine inanıp hep o anı bekledim. Ama sadece bekledim. İnsan sadece bekleyince,  elinde kala kala değişmeyen bir kader kalıyor.

Oysa, istemenin büyüsü  “Kader, gayrete aşıktır” sözünde gizlidir;  bir şeyi gerçekten istemezsen, gayret edemezsin.  

"Eğer istek varsa, bir yolu vardır" der Albert Einstein'ın , kimsenin inkar edemeyeceği şey ise, insan gerçekten isterse  mutlaka o yolu bulur.

Son olarak; “İstemek; istiyorum demek değil, harekete geçmektir.” André Maurois

http://hayatguzelse.com/2017/11/03/18imde-istemenin-buyusu/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....