Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '15

 
Kategori
Deneme
 

18 Yaş Altı

18 Yaş Altı
 

Hareket noktam; yaş kaç?


Evet, baba, haklısın baba, dönüyorum baba.
 
7 yaşımdayın. Birazdan uçağa binip havalanacağım. İneceğim yeri sonra belirleyeceğim, hele bir havalanalım....
 
8 yaşımdayım. Çoook uzaklara gitmek istiyorum....Önce Finlandiya, orada eğitim harikaymış, biraz öğrenmem şart.
9 yaşımdayım. Annem evde beklesin. Evden sıkıldım. Okulum rahatsız ediyordu. Sokağım vıcık gıcıktı. Şehir, öffff...Ülke, vayyyy...
 
10 yaşımdayım. Finlandiya'dan Meksika'ya gideceğim. Frida ile yaşayacağım.
 
11 yaşımdayım. Kanada beni bekliyor. Özgürlüğümün tadını çıkartacağım. Kendimden iyice çıkacağım.
 
12 yaşımdayım. Kahire'deyim. Ah Kleopatra...Sende patlamak istiyorum ve Sezar, Roma'dayım.
 
13 yaşımdayım. Büyümek istemiyorum. En fazla 17 olup, geriye sarmaktır dileğim.
 
14 yaşımdayım. Sibirya'da gardayım. Tolstoy yazıyor, ben temize çekiyorum hayatı.
 
15 yaşımdayım. Chopin çalıyor, ben akort ediyorum dünyayı.
 
16 yaşımdayım. Avustralya'da aborjinlerle yürüyüşteyim, daha çoook yolumuz var, duramayız.
 
17 yaşımdayım. Hazırım yavaş yavaş geriye sarmak için. Havaalanındayım. Uçacağım birazdan ülkeme, şehrime, sokağıma, okuluma ve evime.
 
Evet, anne, haklısın, döndüm hiç gitmeden bende.
 
1. Not: 6 halimi hatırlamıyorum, bilerek bak ve 18 bende hiç olmayacak, sözde, kağıtta olsa bile, bende, flu.
 
2. Not:
 
Senin yirmilerini biliriz
 
otuzlarını kırklarını
 
henüz yetişemedik ellilerine
 
lakin gördük
 
hep on yedi ve
 
altında yaşadın
 
bilerek oralarda kaldın
 
çocuk, çocuk
 
sen hayatı çözdün.
 
Ş.Y.
 
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..