Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '15

 
Kategori
Blog
 

19 Eylül toplantısı!

Sıcağa bahane bulmayalım arkadaşlar!

Lütfen!

 Irak’ta, Yemen’de ve Libya’nın ortasında 50 derece sıcaklıkta, hem de başında Meksika şapkası olmadan çalışmış bendenize bu tür mazeretlerle gelmeyiniz lütfen!

Ve her yer Gülhane Parkından farksızdı!

Çakal, Tilki, Kurt, Yılan, Çiyan, Akrep her gün gördüğümüz ve bilet almadan seyrettiğimiz yaratıklardı!

Bir öğle üzeri kanaletin içinde kestirirken bir zil sesi duyarak uyandım! Tam beş metre ileride kafası havada gerilmiş, kuyruğu zil çalan bir yılan bana bakıyor!

Kendimi bir an Hindistan’da zannettim!

Korkuyla fırladım, kamyonetin kasasına çıktım!

Zil sesine alışkın olmayıp da uyanmasam, şu an büyük ihtimalle kabir taşımda “Yemen’de bir yılan tarafından ısırıldı! El Fatiha!” yazacaktı!

Fakat hâlâ yılanın zil çalarak bana yaklaşmasını sorguluyorum kafamda!

Yılanın merdine mi rastlamışım yoksa!

Ya da “ yahu adam ta Türkiye’den gelmiş ekmek peşine; öldürüp de ne geçecek elime! Uyandırayım en iyisi!” demiş olabilir mi?

Bilemiyorum!

Tamam; 19 Eylül toplantısına gelebilirim!

Yağmura bahane bulmayın ama!

Bir daha iptal olmasın!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..