Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '08

 
Kategori
Bayramlar
 

19 Mayıs Atatürk’ü anma ve gençlik ve spor bayramınız kutlu olsun.

19 Mayıs Atatürk’ü anma ve gençlik ve spor bayramınız kutlu olsun.
 

Afganistan Kadınlarının burkasına benzer giysilere bürünmüş bir yığın Kadınlar. Kütahya, 16.05.08


Konu: 19 Mayıs ATATÜRK’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun.

Değerli Arkadaşlar, bu gün 19 Mayıs. Bugünün masını siz Atatürk’çü dostlarıma anlatmaya hiç gerek yok.

Belki aktüel bir haber ve ilgili resimler hakkında bir şeyler söylemek ugünün anlamını hatırlamaya katkıda bulunur diye düşündüm.

BAKAN'IN KATILDIĞI AÇILIŞI BÖYLE İZLEDİLER.

YER KÜTAHYA – Laik Cumhuriyetin Milli Eğitim Bakanı bir İlköğretim Okulu'nun açılış töreni yapıyor. …

Altta hepsi Afganistan Kadınlarının burkasına benzer giysilere bürünmüş bir yığın Kadınlar (herhalde). …

Bakan Çelik, kürsüde konuşuyor, "Lafla Atatürkçülük, lafla çağdaşlık olmaz. Çağdaşlık da Atatürkçülük de icraatla olur" diyordu. Bir grup kadın ise Bakan'ı ve açılış törenlerini yüzlerini tamamen kapattıkları ilginç kıyafetleriyle işte böyle izliyordu. ..

Işte arkadşaşlar buyrun

„Laik, Çağdaş ve Atatürk’çü Türkiye’den Resimler“.

Bu resimler, Türkiye’de Atatürk’ün başlattığı AYDINLANMA sürecinin, halkın en az yarısına erişmediğini gösteriyor.

Aslında bunlar yeni değil. Yeni olan başımızda bu geri kalmışlığı ÜRRİYET ve DEMPOKRASİ diye koruyan ve destekleyen bir HÜKÜMET ve REJİM anlayışının bulunması.

Ne yazık ki biz Türkler Atatürk gibi bir dahinin başlattığı medeniyet yolundan ayrilmış durumdayız.

YAZIK cok yazık, halbuki büyük bir şans vardı önümüzde.

Biz Atatürk’çüler kendi kendimize çalıyor ve kendi aramızda oynuyoruz.

Ama halkın yarısı bu duruma göz yumuyor ve en azindan bu cağdışı durumdan rahatsız olmuyor.

Diğer yarısı ise malum geriliği zaten destekliyor.

Değerli Atatürk’çü arkadaşlar, bu münasebetle 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramınızı candan kutlarım.

Hepinize sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum.

Ahmet Yilmaz (EU2014)

Frankfurt, 19.05.2008

 
Toplam blog
: 19
: 1226
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

Ben, yüksek tahsilimi Frankfurt Üniversitesinde bitirdim. Uzun yıllardır Almanya’ da yaşıyorum, evli..