Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Bayramlar
 

19 Mayıs

19 Mayıs
 

Okullar tatil.

Hava çok güzel.

Gençler, piknik yolunda...

Kimileri çoktan yerlerini almış, bir ağaç gölgesinde.

Açılıp serpilmeler başlıyor bir bir...

Piknik sepetleri...

Kırların "misafir" çiçekleri...

Özgürlük aşıkları, önce el ele,

Saatler ilerlesin hele...

Ne 19 Mayıs hatırlanır o anlarda, ne 1919...

Ne Bandırma vapuru ne de Samsun...

ANCAK:BİR ÖDEV VARDIR ÇANTADA TESLİM ETME GÜNÜ YARIN, (20 Mayıs)

Konusu:" ATATÜRK'ün GENÇLİĞE HİTABESİ"

Gençlerimiz, elbette bayramları piknik; piknikleri bayram yapabilme özgürlüğüne sahiptirler.

Bu özgürlükleri sürekli kılabilmak için, yarınki ödevi iyi hazırlamaları gerekiyor.

Gençlerin, buna ihtiyaçlarının olmayacağından emin olmakla birlikte, yine de ben dayanamayıp bir iki "kopya" vermak istiyorum:

1- İstiklâl ve Cumhuriyetimize dil uzatanlar yok mu?
2- Gaflet delâlet ve hatta hıyanet içinde olanlar yok mu?
3- Yabancıların emellerine hizmet edenler var mı, yok mu?
4- Yaşananlar karşısında yeni bir kurtuluş hamlesine ihtiyaç yok mu?

Ülkemizi kuşatan olumsuzlukları etkisiz hala getirmek için, bir" MİLLİ SEFERBERLİĞİN " gerekliliğine, genç-ihtiyar tüm ulusa görev düştüğüne inanıyorum.

Yaşadığımız tüm olumsuzluklar bize, Atatürk İlkelerin Yeterince hayata geçirilememesinin sert bir ihtarıdır. Bilimin ve eğitimin ışığında nice mutlu bayramlara...

 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..