Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

19 ŞBT

19 ŞBT
 

http://laurapora.deviantart.com/art/love-51718290


Aklıma izin verdim bugünlerde yüreksiz olduğu için. Akılsız yüreğime uydum gidiyorum şimdi, ne başını ne sonunu bildiğim bu zamanın içinde. Hem bilsem bile ne değişecek ki? Bugüne kadar bildiklerime sayıyorum ve hiç kullanmadığım joker hakkımı istiyorum hayattan. Ne için diye sorarsa eğer tek bir cevabım olacak; en büyük, en övünülesi, en karşı konulmaz, önünde durulmaz bahaneye sığınarak. Kabul etse de etmese de; aşka sığınarak...

Aşk iyileştirsin istiyorum; kimi zaman kendi ellerimle kendime açtığım yaralarımı. İçimdeki boşlukları doldursun, belki de yenilerinin açılacağını bile bile. Gözüpek davransın, cesaretim olsun. Ulaşılmazı yakın yapsın. Uzlaşılması iyi niyet. Sarıp sarmalasın beni. Düş olsun uyanık zamanlarımda yaşanıp da bitmeyen. Uykularımda, tükenmeyen kendi gerçeğini bulsun. Aşk olsun be sevgili içimizde her daim, her koşulda, hızla tükenip gittiğimiz, tüketip bittiğimiz hayata inat...

Aşk

Var’sın

Olsun...

ŞUBAT MEKTUPLARI 10’

 
Toplam blog
: 246
: 980
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

30’ lu yaşların ağırlığında geçiyor artık yaşam ama teğet geçerek, ama kurcalayıp didikleyerek...İst..