Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '09

 
Kategori
Siyaset
 

1968 ve bugün

1968 ve bugün
 

Taraf taraf taraf


Bugün gazeteleri incelerken köşe yazarların dan Ahmet Altan'ın köşesini okudum. Keşke okumasaydım. Bizi ABD düşmanı, devrimci eden değerli yazar Çetin Altan'ın oğlu. İçim burkuldu.

O zamanlar kazancımızın çoğunu okumak için harcar gazete almamayı eksiklik sayardık. Yani biz para verir akşam gazetesi okurduk. Çetin altan bizi Emperyalist Amarikaya karşı düşman eder. O zaman da bir gazetede köşe yazarlığı yapar biz memnun sayın Altan memnun du. Tam da şimdiki gibi.

Hep merak etmişimdir. Bizi ABD düşmanı eden sayın Altan oğullarını acaba neden ABD dostu yapmıştı. Oysa Para kazanmak başka, oğul yetiştirmek başka olduğunu nihayet anladım.

Armut dibine düşermiş. Oğulları Çetin Altan'a taş çıkarırlar. Adamlar bakmış solculukta ekmek yok. Artık solcuların para verip gazete kitap okuyacak hali de yok. Parayı veren düdüğü çalar deyip keyiflerine bakıyorlar. Baba Çetin Altan nasılda öğünüyordur oğulları ile.

Ahmet Altan'ın Taraftaki köşesinin başlığı "BAYRAM GATELERİ "

Allah razı olsun yazıyı okuyunca bir şeyi anladım. Gazeteler de Cumhuriyet bayramı kutlamaları varmış, ne kadar acıymış ciddi hiçbir gazete bunları yazmazmış. Örnek mi Taraf. Cumhuriyet bayramını kutlamamış. Zaten bu Askerler yok edilmeden. Ülke demokrasiye geçilmezmiş. Hani unutmuş: Mısır Sudan Fas cezayir askerleri iktidara karışmıyor ya Irak askerleri de İran askerleride siyaset yapmadığı için buralar demokrasi imiş.

Herkese uyarım. 1970 li yıllarda ben Çetin Altan'a inandım başım beladan kurtulmadı. Oğluna inanmak mı? Valla o da sizin bileceğiniz.

Beni babası doruğun dibine bırakmıştı. Oğulları sizi bırakı mı bilmem.

 
Toplam blog
: 139
: 795
Kayıt tarihi
: 29.09.06
 
 

10.12.1949 yılında Nurhak'ta fakir bir ailenin yedinci cocuğu olarak dünyaya geldim. Ziraat okulunda..