Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

1975

1975
 

1975 doğumluyum.

Geçen gün kızım Demirel’i televizyonda görüp ; - anne kim bu amca , diye sormuştu bende çoook eski bir başbakan dediğimde , - sen doğduğunda da o muydu başbakan diye sormuştu.

Evet diye salladım ama aklıma da takıldı, acaba benim doğduğum sene başbakan o muydu?

Cumhurbaşkanı kimdi ? neler olmuştu o sene , bilindik kimler doğmuştu mesela...

Meraklı kurt beni kemirmeden araştırmacı gazeteci ciddiyetimle, (patron duymasın) işi gücü bıraktım internet deryasına dalış yaptım :)

İlginç bilgilerle karşılaştım, o yıllarda doğanlar vardır belki bilmek ister, ya da daha önce doğan, o yılları anımsayacaklar vardır nostalji yapsınlar bari dedim bu blog yazısı çıktı :)

Efendim , ben doğduğumda 6.Cumhurbaşkanımız görevdeymiş, Sayın Fahri Korutürk.

Ve atmışım ama tutturmuşum Başbakan Süleyman Demirel’miş :)

Nüfusumuz ; 40, 197.669 kişi ,

1 Dolar da 15 TL.miş.

O yıl Semiha Yankı Eurovision’da 5 puan alarak sonuncu olmuş ama pek bir sevinmişiz :)

Türkiye’nin Beyrut basın danışmanı otomobilinde , Viyana büyükelçimiz Daniş Tunalıgil makam odasında , Paris büyükelçimiz İsmail Erez ve makam şoförü Talip Yener otomobilinin içinde ermeni teröristlerce şehit edilmişler.

CHP genel başkanı Bülent Ecevit, Gerede’de konuşma yaparken saldırıya uğramış ,

MHP genel başkanı Alparslan Türkeş’in gezi için gittiği Diyarbakır’da olaylar çıkmış , bir asker üç kişi ölmüş, 46 kişi yaralanmış.

Diyarbakır Lice’de deprem olmuş , 3, 000 den fazla vatandaşımız ölmüş , 7, 000 e yakın ev yıkılmış , 144 km. lik karayolu kullanılamaz hale gelmiş.

O kadar araştırdım güzel bir olay bulamadım , diğer yaşıtlarımı tenzih ederek kendimi düz taban ilan ediyorum.

Bu arada , Drew Barrymore , Fergie , Angelina Jolie , Charlize Theron doğmuş.

Şansa bak….dünyanın en güzel , şanslı , alımlı hatunları…

Kendimi onların artığı gibi hissetdim birden nedense :)) tövbeeee….

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..