Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '12

 
Kategori
Kitap
 

1 Kadın, 2 Salak

1 Kadın, 2 Salak
 

1 Kadın, 2 Salak


Okuyan Us Yayınlarından çıkan bir kitap “1 Kadın, 2 Salak”

Alırken eğlenceli bir kitap olduğunu tahmin etmiştim, yanılmamışım. Çok eğlenceli, hızlı okunuyor,merak ettiriyor, güldürüyor, şaşırtıyor.

Güzel 1 Kadın’ın – Eylül- ve tehlikeli 2 Salak’ın –Mesut ve Massimo- başrollerinde olduğu romantik bir gerilim.

Kitap, Mesut ve Massimo'nun aynı kadına –Eylül- âşık olmaları ile başlıyor. Bu iki arkadaşın kitabı dönüşümlü olarak yazmış olmaları ise gayet yaratıcı olmuş.

Hikâyeyi iki ayrı insanın bakış açısından okumak eğlenceli ve merak uyandırıcıydı.

 

Kitabın içinde neler yok ki? Aşk, rekabet, ihanet, kıskançlık, acı, gurur…

Kaliteli bir mizah anlayışı yakalanmış.

Erkeklerin âşık olma durumlarını, âşık olduklarındaki duygu ve düşünce durumlarını, erkeklerin ağzından okumak ilginçti. Kitap adeta erkeklerin dünyasına açılan bir kapı gibi. Bazen hayretler içinde bazen de şaşırarak okudum.

Kadın ve erkek beyninin âşık olduğunda ne kadar farklı duygu ve düşünceler içinde olduğunu gözler önüne seriyor.

Aslında bunların ötesinde çok daha ilginç bir durum daha var bu kitapta ve Türkiye’de bir ilk yanılmıyorsam.  

Kitap Türkiye’nin ilk “Mobil Etkileşimli Kitabı”.

Buna QR sistemi deniliyor.

QR Kod denilen bu sistemin açılımı, (Quick Response Kod), Japonya'da Denso Wave tarafından geliştirilen yeni nesil bir 2 boyutlu barkod.

QR kod içeriği bir metin, web sitesi adresi, video link dâhil herhangi bir veri olabilir. QR Kod okuyucu bir yazılım vasıtasıyla bir cep telefonu rahatlıkla QR Kod okuyabilir ve ilgili ürün veya servis sayfasını açabilir.

Aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.

www.bit.ly/1kadin2salak_uygulama

Kitabın bazı sayfa altlarında verilen kodlar sayesinde, kahramanların gittikleri yerleri, o anda dinledikleri şarkıları online olarak izliyorsunuz.

Kitaptan küçük bir alıntı:

“Bu zihin açıklığında, bu kızın benim için ne kadar doğru ve ne derece mükemmel olduğunun farkına varıyorum; diğer yandansa erkek olduğum için yanlış kararı vermeye mahkûm olmama sinirleniyorum.Artık geri dönüşü olmayan bir noktaya geldim. Bir yandan saçma sapan bir halde Eylül ile ilgili hayaller kurarken, diğer yandan gururumu zorlayacak bir ilişkiyi sürdürmem haksızlık olur. Ne Elif bunu hak ediyor ne de ben bunu sürdürebilecek hırsı ve motivasyona sahibim….”

“Galiba “evet” diyerek duruma ilk defa resmiyet havası katıyorum. Sadece, evet demeye cesaretim olmadığından, olay apaçık ortadayken bile karşımdaki insana çocuk muamelesi yapıp haberi yumuşatarak verme tribinden kendimi alıkoyamıyorum. Kişiliksizliğin doruklarındayım. Sadece gülümsüyor. Beklentilerinin ötesinde bir şey yaşatmadığımı anlıyorum. Dönüp gözlerinin içine bakıyorum. Seni seviyorum, deyip bu çirkinliğe bir son vermek geliyor içimden. Ama karşımda acınması gereken güçsüz bir kişi görmüyorum…. Onun soğukkanlılığı karşısında eziliyorum. Hiçbir şey beklediğim gibi gelişmiyor….”

Kitabın tanıtımı için linki tıklayabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=GyAF-KlCjqo

Ben severek, eğlenerek, gülerek okudum.

Eğlenmek, gülmek, şaşırmak ve erkek dünyasına bir göz atmak isterseniz, keyifle okuyacağınız bir kitap.

Saygılarımla,

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..