Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '13

 
Kategori
Kitap
 

2. Antalya Kitap Fuarı’nın ardından

Antalya Kitap Fuarı’nı ziyaret ettim.

Geçen yıl da gitmiştim.

Pazar günü olması nedeniyle kalabalıktı.

Öğrenciler çoğunluktaydı.

Büyükler okumuyor, hiç olmazsa çocuklar okusun diye düşünüyor insan.

Soner Yalçın’ın Erbakan kitabını aldım, ancak zamanım dar olduğundan imza saatini bekleyemedim.

Kitapların arasında dolaşmak çok güzel bir duyguydu.

Hepsini okumak neredeyse olanaksız görünüyor.

2013 okuma yılı için 12 kitap almayı önermiştim, kendim daha fazlasını aldım!

2013 okuma yılınız olsun! 

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..