Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

2/B arazileri satılmasın

2/B arazileri satılmasın
 

Bugün Ayna’dan (1) bir mektup geldi:

“(...) Tema 2B'lik orman arazilerinin satılmaması için imza kampanyası başlattı. hükümet satarım diye ısrar ediyor. Hayrettin Karaca ise 'verin bana bir milyon imza, sattırmam' diyor. Lütfen imza atalım http://www.tema.org.tr/2B/

TEMA sayfasına imzamı atıp hemen yanıtladım:

“Teşekkürler haber verdiğin için. Hemen imzaladım. Bu yazıyı Milliyet Blog'da da yazsan ne iyi olur. Hoşçakal”

Ayna topu bana attı:

“(...) Sizin fikriniz bu bence siz başlayın ben de ardınızdan geleyim.”

Ben de bu konudaki yazıma bu yazışmayı paylaşarak başladım.

TEMA İmza kampanyasının açıklama metininde çok anlamlı bir cümle var: “Siyasal iktidarlar dört yıl vadelidir, iktidara gelmek için yakılmasına, talan edilmesine göz yumulan doğal ormanlarımızın yerine gelmesi ise mümkün değildir.”

Orman yangınlarındaki kasıt olasılığı hiç kanıtlanamıyor ancak seçimlerle birlikte 2/B arazilerinin satış olasılığının yeniden ortaya çıkmasının bu yaz ormanlarımızın bu kadar çok yanmasının nedeni olmadığını da hiç kimse kanıtlayamaz.

Orman alanı hiçbir zaman orman vasfını yitirmiş olmaz, orası bir zamanlar ormansa şu anda da orman olması için hiç bir engel yoktur. Engel var diyenler varsa, yanılıyordur.

TEMA sayfasına gittim, imzamı attım. Siz de bu ülkenin çöl olmasını istemiyorsanız, bu ülkenin çöl olması pahasına birilerin servetlerine servet katmalarına itirazınız varsa kampanyaya destek olun.

(1) Ayna: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=543063 (Ülkemizin güzel yarınları için teşekkürler Ayna, teşekkürler TEMA)

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..