Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '08

 
Kategori
Futbol
 

2.Ön Eleme : Fenerbahçe 5-0 MTK Budapeşte

2.Ön Eleme : Fenerbahçe 5-0 MTK Budapeşte
 

Semih, dün akşam her zamanki gibi MUHTEŞEMDİ!


Bu Semih, her eve lazım valla. Son dakikalarda attığı gollerle çok kez Fenerbahçe'yi kurtarmıştı. Ve Hırvatistan karşısındaki Türk Milli Takımı'mızı da.

Dün akşam 4 tane gol attı. Dün akşam zaten bana göre Alex, Kazım, Semih, Carlos oynadı Fenerbahçe'den. Bir de biraz Selçuk'la Gökhan. Lugano sanki sahada yoktu. Dün akşam maçı izlerken kendi kendime : "Allah Allah, ilk 11'in içinde Lugano'da vardı. Niye bu adama hiç top gelmiyor?" bile demiştim. Çünkü dün akşam bir hiçti.

Maç bana çok keyif vermedi. MTK zaten ayağında top tutamayan futbolcularla dolu. Atak yapıyorlar ama hiçbirini değerlendiremiyorlar. Herhalde Volkan'ın en rahat maçıydı. Çünkü adamlar daha şut vurmayı bile bilmiyorlar.

Fenerbahçe bence bu skoru evinde elde etmeliydi. Kendi seyircisine böyle bir gol şov yapmalıydı. Tabii deplasmanda da 5-0 yenmek kolay değil.

Ben bir Galatasaray'lı olarak dün akşamki performansından dolayı Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum. İlk maçta demiştim: "Yahu MTK adını ilk defa duydum. Macar futbolu da gelişmiş değil. Fenerbahçe nasıl kendi evinde, kendi seyircisinde bu takıma 5-6 atamıyor? Sadece 2 tane attılar"

Fenerbahçe'nin 3.ön eleme turunda rakibi Partizan oldu. Bu isim gençlere "Disco Partizani" şarkısını hatırlatıyor. Hatta dün akşam maçı izlediğim kuzenlerimle de bunun esprisini yaptık :)

Fenerbahçe, Partizan'ı rahat geçer. Fenerbahçelilerin hiç kuşkusu olmasın.

Güiza'yı da değerlendirmek istiyorum. Güiza dün akşam çok fırsatlar buldu ama değerlendiremedi. Fakat çizgi halinde duran defansı çok ama çok akıllıca geçiyordu. Bir de sonucunu getirebilse coşturacak Fenerbahçe taraftarını.

Maçta dikkatimi de çekti. Maç Budapeşte'deydi ama yine birçok Türk taraftar vardı. Türk diyorum çünkü içlerinde bir Galatasaray taraftarı da dikkatimi çekti. "İşte budur!" dedim o an kendi kendime. Çünkü Avrupa'da ezeli rakip ayırmadan bütün Türk takımları desteklememiz gerek. Çünkü Avrupalılar gazetelerine manşetlerinde, haberlerinde hep Galatasaray'dan da, Fenerbahçe'den de, Beşiktaş'tan da "Türkler" diye bahsediyor.

Dün akşam bol gollü bir maç izledik. 66.dakikada penaltı golünden sonra galiba hepimiz hissetmiştik 5-0 olacağını.

Ama bence keşke maç 9-0 bitseydi de yeni bir Şampiyonlar Ligi rekoru kırılsaydı :)
 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..