Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '09

 
Kategori
Mizah
 

20 yıl sonra GDO.

20 yıl sonra GDO.
 

basindan


Çok değil

10 yıl sonra,

tüm dünya

mecbur kalıp

GDO'lu ürünleri

zimmen ve mecburen

yemek zorunda kalacaklar.

Başka,

alternatif yok.

Şimdi...

müsaade ederseniz ?

yirmi yıl sonraki,

jenerasyona bakmak istiyorum.

******************

Ekmek yerine,

bir palmiye boyunda,

ve sadece bir ekmek fiyatına,

bir muz,

alıyorsunuz.

Tüm kış yeseniz,

maşallah bitmiyor.

Veya,

Şimdiki kadar,

bir kutu süt alıyorsunuz.

Ama içi konsantre.

6 kişi, 6 ay içseniz,

bitiremiyorsunuz.

Ve daha nice benzeri,

Gdo, gıdaları ile,

ne mutlu yaşam..!!

Hem ucuz,

hem uzun süre kullanımlı,

hem de çok besleyici.!!

**************

Peki neticeyi

görebildinizmi ?

Açlık yer yüzünden siliniyor...!!!!!

Hayat güzel,

İnsanlar güzel,

Yaşam güzel,

Yaşasın.. (burada zil takıp oynuyorum)

ve sıkın dişinizi biraz.

"Savaşma seviş"

tekrar geliyor.

Gerçi, ama , fakat...

Türk toplumu

halâ, halaaaaâ

sevmeyi-sevişmesini bilmiyor.

Bu nedenlerle,

Gdo'lu sevişme hapları,

en fazla bu ülkede satışa çıkyor.

***********

Eminönünde,

zabıtalar yine işportacıları kovalıyor..!!

Ben iyice çökmüş halimle,

hala iş başındayım.

Vallahi,

bendeki sevişme hapları

gdo'su en zararsız olanları

bir tanesi 3 ay boyunca

sürekli seks imkanı sağlıyor.

Hayden, hayden sıraya lütfen...

tek tek,

sıraya girelim beyler..!!!

 
Toplam blog
: 25
: 391
Kayıt tarihi
: 03.11.09
 
 

Bu vatanı seviyorum. Atatürk’ü seviyorum. Yaradanımı seviyorum. İnsanları seviyorum. Güzellikleri ve..