Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

20. Yıl

Bir yastıkta geçen zaman…

Ne kadar kısa ve tatlı geçti,

Çiçek buketim! Sensiz olmazlardayım.

Sensiz geçen her gün, hazandır bana.

* * *

Hicap duyarım ifade etmekten, sevgimi,

Selmin den sevdim, sevgi kelimesini,

Az veya çok, bilirim çiçeklerin dilini,

Ondandır incitmem çiçekleri, dalında severim.

* * *

Saadet, iki gövde, üç dal, gerisi masal,

Mutluluk, insanın insanı, sevmesidir yar.

Yalnız ölüm bırakır, ocağımdan naçar, 

Sizinle güzelleşir, Yusuf’un kaldığı diyar…                                                

 

Emrah Kuyumculuk

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..