Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

200. blog

200. blog
 

2x100=200 eder.


Adı: Ahmet

Soyadı: Üstündağ

Milliyet Blog yazarı.

Kayıt tarihi: 02.01.2007

Merhaba arkadaşlar. Ben Ahmet Üstündağ. Sizlerle beraber olmak ne güzel bir şey... Ben burada sizlerle konuşuyormuş gibi yazılar yazmak istiyorum. Bunun için Milliyet'in Blog'unu seçtim.

Milliyet Blog'u seçmemde gaye herkes gibi hayatta gördüğüm yaşadığım ve tecrübe edindiğim bazı konuları okuyucularımla paylaşmak olacak. Bir an önce yazmayı, okuyucularımla buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum.

Yazacağım en önemli konu spor. Türkiye'de neden futboldan başka branşlara önem verilmiyor? Mesela bisiklete. Devamını http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=632297 link adresin de okuyabilirsiniz.

Hiç bilmediğim o ana kadar tanımadığım insanların arasında kendimi buldum. Beni bu sayfaya iten güç ne oldu biliyormuşsunuz. İtiraf edeyim ki Sema Çürük hanımefendi oldu. Geçen yıldı. Yılbaşı ile birlikte Kurban bayramını kutluyorduk. Yılın son günü 31 Aralık 2006 Aynı günde kurban bayramın da ilk günüydü. Akşamı yılbaşı olduğundan yılbaşını annemler de geçirmeye karar vermiştik. Hatırlıyorum o günü. Akşamüstüne kadar internette geziniyorken birden bire Milliyet ana sayfasında Blog kösesi takıldı gözüme. Girdim. O andan itibaren tam aradığım bir site dedim kendi kendime.

Her halde ilk okuduğum blog Sema Çürük’ün bloğu idi. 5 aralık tarihin de yazmış olduğu blog beni etkilemişti. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=16076 Arkadan Savaş Şakarın 1 bloğunu okudum. Aydın Tiryaki’de yazdığı yazıların bir kısmını göz gezdirdim.

İşte benim blog yazmam böyle oldu.

İlk bloğum da “Bisiklet benim en gerçek dostumdur.”

Merhaba arkadaşlar. Blog yazarlarını ilk önce Milliyet gazetesin de gördüm. Demek ki herkes burada kişisel düşüncelerini ve fikirlerini başkaları ile paylaşıyor. Ben de sizlere katılıp hem sizlerden bir şeyler öğrenmek hem de bir şeyler yazıp sizlerle paylaşmak istiyorum.

İlk olarak sizlerle…) devamını http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=20002 link adresin de okuyabilirsiniz.

Bugün 1 Mart 2008 Cumartesi. Tam tamına 14 ay geçmiş. Ve ben halen blog yazıyorum.

Kaçıncı bloğu yazıyorum dersiniz. 200 tane blog zannedersem. O kadar blog olmuş mu?

Olmuş ya.

Kimler gelmiş ve geçmiş.İşte kapsama alıanıma giren yazarlar.

Ahmet Balcı, Ahmet Yılmaz, Alev Miesel, Ali Gülcü, Alptekin Yıldız, Arif Öğütçü, aycan-zmir, Ayda, Aydın Sevinç, Aydın Tiryaki, Aygoz, Ayrıntıda Gezinmek, aysun alp,

Basak_33, Baver Ergun, Bay Mineral, Beyazlale, Bekçibaşı, Belepheron, Bensu, Bettyboophe, Beyhan Biçkin Kozanoğlu, Bibliyofil, Bülent Güncü,

Cagdas, Canan Öz, cemre,

Çalışkan Adem,

DG, Dinazor, Dedem Korkut, Deniz, Destina, Doğa, Düş

Efsane FB Baterist Metin, Emel Dedeoğlu, Emre Tekin, Esma Kahraman, Esra, eminonur, Erdoğan Şahin, erol aslan, Erol Işık, Ersen Gürpınar, Ezgi Umut,

Fahrettin Çitil, felsfice, FİGEN, Fulya

gülayca, Gül’ün içinden,

Haluk Aktaş, Harun Deniz, Hasimc’ce, Hayal Arslan, Havva, Homeros (Ömer)

Işıl, Işın Çavdar

İbrahim Ekşiler, İbrahim Pekbay, İlyas Bayram,

Kadir Demirel, Karanlıktanokta, karga,

Mardinli ergin, Matilla, Mavi Ruh, medisis, Mehlika Şeyda, Mehmet Eren, memom, mis laydburg, Mesut Selek, METİN ÜSKES, moonligt1, Murat Ertaş, Mustafa Mumcu, Müyesser Saka

Narçiçeği, NecipKöni_Adana/TR, Neslihan Gürsoy, Neşe Evrim, nezom, Nilgün Çakırcı, nilgün,

Okan Tınaz, Osman Yıldırım,

Özlem Akaydın,

Pelin Kalyoncu, Pirmete, Pozitif,

Rüksan İldan,

Sabiha Rana, Savaş. Şakar, S.aydın 35, Sema Çürük, semtember1, Serap İnce, sessiz-çığlık, shalimar, Siz ve ben,

Şükriye,

Talip Bölükbaşı, tijhal,

Ufaklık,

Ümit Culduz, Ümit İpekçeker,

Yağmur zamanı, Yakamoz 35, Yapukay, Yasemin Erişen, Yaşam Danışmanı, yolgezerserhat, yolun”diğer”yarısı (Fatma Hanım), y.yıldız,

Zeynel Kozanoğlu, Zeynep Gülay Kibaroğlu.

Daha burada listeye koyamadım nice blog yazarlar sakın darılmasın ha. Yer darlığından yazamamışımdır ya da aklıma gelmemiştir. Yine aklımdasınız ve sizleri de unutmadım. Hepsini yazmak isterdim ama her birinizi tek, tek tanımak mümkün olmuyor.

200. yazıma ulaştım. Daha nice yazılarda buluşmak üzere…

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..